Skrevet av Emne: Blir det dumt?  (Lest 1092 ganger)

Heidi K

• Gjest
Blir det dumt?
« på: 03 Mai 2006, 10:30:27 »
Jeg skal nå kastrere Sivert. Og jeg tenkte å gjøre det når vi hadde langhelg hos "svigers" nå til helga. Sparer adskillige penger på det.

Men jeg lurer på om det blir litt dumt? Altså - kastrere Sivert på mandagen for å dra nordover igjen på tirsdag? Jeg regner med at han kommer seg fort siden han er ganske ung, men jeg tenkte mer på stress ang fremmede steder og dop i i tilegg..  Da må han ligge på badet dems - en del alene også, men vil ikke tro han tar skade av det men..
Han er jo en ganske likefrem katt også.

Jeg er litt forvirra..  :icon_frown:

Utlogget Tamlin

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Blir det dumt?
« Svar #1 på: 03 Mai 2006, 16:04:30 »
Tror det går bra. Etter kastreringen er de dopa ganske lenge så det tar kanskje 1 halvt døgn før han er til hektene igjen.
Så lenge dere er med, så går det nok flott skal du se  :icon_smile:

Attack`s

• Gjest
« Svar #2 på: 03 Mai 2006, 18:54:27 »
Bare dem har sine kjente og kjære rundt seg når det trengs ekstra trøst etter inngrepet,så er det viktigst  :icon_smile:
« Siste redigering: 03 Mai 2006, 19:10:23 av (N) Attack's »

Nova

• Gjest
« Svar #3 på: 03 Mai 2006, 19:05:35 »
Jeg støtter de andre her.  :icon_smile:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03 Mai 2006, 20:55:20 »
Tror det skal gå bra altså. Ta med seng og doen hans (ikke klumpesand, husk det!) og noen kjente leker, så går det så fint så! Faramir var også en del på badet for seg selv, med egen do og seng og slik, og det gikk bra. (men så låg jo han i 12 timer rett ut på fanget mitt også da, når han kom hjem...)

Heidi K

• Gjest
« Svar #5 på: 03 Mai 2006, 21:24:29 »
Ja, jeg får se hva jeg gjør for noe. Hu hos dyrlegen la på før jeg var ferdig med å spørre om tid og sånt da så  :icon_biggrin: