Skrevet av Emne: Katte fetisj  (Lest 1046 ganger)

Attack`s

• Gjest
Katte fetisj
« på: 03 Mai 2006, 08:20:29 »
Jeg har en raring av en kastrat :humre:

Som dere sikkert så en tidligere film,så er Felix,jeg tør påstå, Norges mest fredsommelige fyr.
Alt hva han gjør går så treigt,og han har så god tid.
Han er veldig nøye på vannet i drikkeskålen,nekter å drikke etter hunden, hunde ubåter er ekkelt syns han.Er egentlig enig med.

Så da jeg vasket vannskålen i stad,og fylte på med iskaldt friskt vann.....gikk han slentrende bort i sneglefart.
Secret kommer sprettende etter han,og slurper og drikker med skikkelig lyd.
Felix går å lukter først på vannskålen....er den ren tro?
Så lukter han på vannet.....så står han etterpå å ser passe dum ut med halvåpen munn (sånn gjør jo ofte katter for å sentralisere duftene eller hva nå det heter på pent,feks når dem lukter på en annen katterumpe for å riktig nyte lukten :icon_rolleyes: ;D)
Så drikker han litt,så lukter han på vannet....sånn holdt han på i minst 2-3 minutter...haha snakk om å være treig.

Det er med andre ord viktig å riktig kose seg vel og lenge når en skal drikke vann.

Det samme med spisingen,det skal nytes.
Får kattene noe snacks,så må han få på eget sted,for dem andre har spist det opp for han lenge før han er ferdig med å lukte på det :icon_neutral: :fnis[1]:

Noen andre her sine katter med sære spise og drikke vaner?

(Blir dette mer for relatert,så får heller tråden flyttes.)
« Siste redigering: 03 Mai 2006, 08:29:27 av (N) Attack's »

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Kjønn: Kvinne
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
SV: Katte fetisj
« Svar #1 på: 03 Mai 2006, 08:32:07 »
Ikke som jeg har merka nej. Bortsett fra masinga til Rocky..
Han er ekstrem! Begynner når vi våkner om morran, med smiskemjauing og maling. Og sikksakk mellom beina når vi står opp.. Går vi feil vei, (på do f.eks) stiller han seg foran kjøleskapet og tripper og mjauer. Da er det tid for boksmat! :icon_neutral: Tullekatte! Også er det tre-fire munfuller, så må han gå seg en tur før han kommer tilbake for å spise mer..  :fnis[1]:
« Siste redigering: 03 Mai 2006, 08:34:06 av (N) Attack's »

Kismet

• Gjest
« Svar #2 på: 03 Mai 2006, 09:07:11 »
Tja, jeg har nå en som kun spiser catnipbiter av godis fra dyrebutikken da, ikke tale om at han spiser noe annet.
Boksemat syns han stort sett er kjedelige greier, eggeplomme gadd han såvidt snuse på, tunfisk det går ned så lenge det er i vann, men er det i olje da snuser vi og snur rumpa til og går.
Det er ikke lett å finne noe å tilby den lille særingen, nei.

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03 Mai 2006, 19:43:10 »

Litt rare fakter her også. Her er det Ulla som har tatt seg en blund med vannskåla under haka.

Her begynner jeg å oppnå kontakt med henne.

Ulrik kan være litt Felix, kjæm æ ikkje i dag så kjæm æ i morra. Han går også under navnet Slasken her hjemme  ;D

Nova

• Gjest
« Svar #4 på: 03 Mai 2006, 19:52:01 »
Mamma sin hund hund Laika, gjør noe av det samme... Med mat, da. Lukter lenge, gjerne i flere minutter, og så spiser hun... Mamma mener at hun ber for maten :icon_lol:

ellenh

• Gjest
« Svar #5 på: 03 Mai 2006, 20:03:08 »
Kanskje ikke katten min har fetisj, men jeg har:
« Siste redigering: 03 Mai 2006, 20:42:02 av EllenH »

Nova

• Gjest
« Svar #6 på: 03 Mai 2006, 20:06:05 »
 :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03 Mai 2006, 21:13:04 »
Fetisjer....

Zita vil kun ha frysetørket sei til godis,alt annet snur hun ræva til.
Camaro ligger med haka på kuppelen til vsnnfontena når han drikker,og så MÅ han ha rennende vann fra kranen på badet.
Han går rundt seg selv og oss helt til vi blir med inn og skrur på vannet
Gucci har en tråkkefetisj,men det er kun Fredrik det går utover (tror hun liker han bedre enn meg :skjelveleppe: )

Utlogget Alice

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
    • Min lille krok...
« Svar #8 på: 04 Mai 2006, 01:14:29 »
Det samme med spisingen,det skal nytes.
Får kattene noe snacks,så må han få på eget sted,for dem andre har spist det opp for han lenge før han er ferdig med å lukte på det :icon_neutral: :fnis[1]:

Slik er det med Alva også. Når hun får snop skal det luktes, og ikke minst slikkes på før det spises. Siden Bilbo foretrekker å spise alt i ett jafs, må han holdes tilbake slik at Alva blir ferdig!  ;D