Lager en ny tråd jeg,for å ikke kuppe tråden til Ajax.
Og dette er heller ikke myntet på deg, Ajax,det som kommer her.
Hva gjør dere med tanker rundt ferie/reise vekk fra dyrene deres?
Etter jeg valgte å få meg innekatter,som da igjen som jeg er vant med,er super mammadalter,så reiser ikke jeg mye vekk fra dem.
En sjelden gang på utstilling,en helg her og der,men det er egentlig sjeldent.
En helg klarer dem fint,da jeg får noen til å komme til dem minst 2 ganger om dagen,mat,stell og kos.
Hunden er egentlig det minste problemet,for enten er han hos en venninne eller en tante av en annen venninne av meg.
Begge bor slikt til at en hund stortrives hos dem.
Nero skal være hos hun damen denne gangen,og dem har diger hundegård og en perfekt lekekamerat til Nero også.På nettene ligger begge hundene i sengen hennes,ikke rart han trives der :fnis[1]:
Når det gjelder kattene,så kunne ikke jeg tenke meg å sette dem på noe pensjonat.Borte bra med hjemme best.
Jeg er blitt utrolig hjemmekjær,så det frister heller ikke med lengre ferier nå om dagen.
Men skulle jeg nå ha reist på ferie en uke eller to (tviler på jeg hadde klart 2 ),så hadde jeg heller måtte fått noen venner til å bo hos meg,slik at kattene hadde mennesker rundt seg i den tiden der.
Å latt dem være hjemme alene så lenge,hadde jeg ikke hatt samvittighet til.
Kiss kan ikke bo hjemmenfra,da nekter hun å spise og bruke kattedo,så hun er der sterk vilje i.
Men også når man skaffer seg dyr,så blir man mer bunnet.Er jo familemedlemmer dem også.
Hva er andres meninger og synspunkter på dette?