Skrevet av Emne: Katter laget i tre  (Lest 1172 ganger)

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Katter laget i tre
« på: 29 April 2006, 22:43:55 »
I dag var jeg ute og gikk i byen med en venninde passerte vi Løiten Lys. Jeg er sjeldent å går i det området og hadde aldri vært innom den butikken som selger noen utrolig flotte talglys. I det jeg passerte vinduet ble jeg bare stående og måpe. Der hadde de stilt ut noen sinnsykt store katter i tre. Jeg måtte bare inn for å sjekke prisen.

De hadde flere størrelser av kattene rundt omkring i butikken, fant pris på bare en av dem, en på ca 40 cm høy. Den hadde den utrolige prisen på 880,-!!! Den største katten jeg så hadde ikke pris på seg, men jeg gikk helt bort til den for å måle høyden. Den rakk meg til brystkassa!!! (Jeg er kanskje ikke så høy med mine 160 cm. men den katten var jammen meg den største tre katten jeg noen sinne har sett).  Gjett om jeg vil ha en slik en da... eller aller helst tre stk i forskjellig str......  :love:

Hva vil sambo si da mon tro.....  :icon_frown:  :biggrin:

Heidi K

• Gjest
SV: Katter laget i tre
« Svar #1 på: 29 April 2006, 22:46:05 »
Den store katten her koster 3000,- tror jeg! (Eller var det 5000,-?)

Løiten Lys er bare herlig - jeg slapper bare så av der inne. Har jo "orginalen" ikke så langt unna hjemstedet mitt.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29 April 2006, 22:49:04 »
Den store katten her koster 3000,- tror jeg! (Eller var det 5000,-?)

Løiten Lys er bare herlig - jeg slapper bare så av der inne. Har jo "orginalen" ikke så langt unna hjemstedet mitt.

Ja, det var så utrolig herlig å gå inne i den butikken. Skikkelig avslappende atmosfære.

Kommer sikkert til  drømme om kattene i natt... de hadde jo kommet til å passet SÅ bra på stua mi,  bare MÅ ha...  :hihi[1]:
« Siste redigering: 29 April 2006, 22:50:47 av Kitziee »

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 657
  • Kjønn: Kvinne
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29 April 2006, 23:04:36 »
Det ma da være skikkelige rasekatter med en den prislappen  :biggrin:

Heidi K

• Gjest
« Svar #4 på: 29 April 2006, 23:05:36 »
Det ma da være skikkelige rasekatter med en den prislappen  :biggrin:

Den ene DIGRE her oppe ser faktisk ut som en siameser i ansiktet. Brunmasket og alt  :biggrin:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30 April 2006, 00:48:49 »
Jeg har tre katter i tre som jeg kjøpte i Gran Canaria, angrer på at jeg ikke kjøpte flere, for de var bare helt nydelige. En som står rett opp, en som sitter med en krøll på halen, og en som ligger sammenkrullet i sovestilling. De er i mørkt tre, med sort på hale, ører og poter. Så har jeg en som er kanskje 40-50 cm lang, lys tre, med sorte flekker og bare skikkelig stilig malt. Den fikk jeg med mamma i julegave (tror jeg)..
Elsker kattefigurene mine, skal ha enda flere!!

Attack`s

• Gjest
« Svar #6 på: 30 April 2006, 10:44:05 »
Gå tilbake å ta  bilder :biggrin: :fnis[1]:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30 April 2006, 17:07:22 »
Gå tilbake å ta  bilder :biggrin: :fnis[1]:

Vurderer det sterkt.  :hihi[1]:

Utlogget Ajax

• Fin pus
  • Takket: 6
  • har ingen siameser lenger
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02 Mai 2006, 21:32:02 »
I dag var jeg ute og gikk i byen med en venninde passerte vi Løiten Lys. Jeg er sjeldent å går i det området og hadde aldri vært innom den butikken som selger noen utrolig flotte talglys. I det jeg passerte vinduet ble jeg bare stående og måpe. Der hadde de stilt ut noen sinnsykt store katter i tre. Jeg måtte bare inn for å sjekke prisen.

De hadde flere størrelser av kattene rundt omkring i butikken, fant pris på bare en av dem, en på ca 40 cm høy. Den hadde den utrolige prisen på 880,-!!! Den største katten jeg så hadde ikke pris på seg, men jeg gikk helt bort til den for å måle høyden. Den rakk meg til brystkassa!!! (Jeg er kanskje ikke så høy med mine 160 cm. men den katten var jammen meg den største tre katten jeg noen sinne har sett).  Gjett om jeg vil ha en slik en da... eller aller helst tre stk i forskjellig str......  :love:

Hva vil sambo si da mon tro.....  :icon_frown:  :biggrin:
Mjau kanskje? :whistling:
Ajax UTEN Kakao -pusen!

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03 Mai 2006, 23:38:45 »
Hehe,. spørs ja.  :hihi[1]: