Analkjertelinfeksjon. Jepp. Ulla hadde analkjertler tre ganger så store som normalt. :-X
Jeg tok med et papir jeg brukte da jeg tørket Ulla bak til dyrlegen, for at han kunne lukte på det. Jeg mener, jeg kan lukte urinveisinfkesjon hos mennesker, så han kunne kanskje kjenne igjen lukta og få noen hint der. Det lukta surt surt surt surt. Da han også fikk lukta på det trodde vi begge det var noe med urinen, så surt og bittert lukta det. Men i løpet av undersøkelsen kjente han at analkjertlene var tredobbelt så store som de skulle ha vært. Han klemte på kjertlene for å tømme dem og plutselig var det akkurat som en gigakvise ble skvisa og det fløy ut helt grått sekret som lukta værre enn noe jeg noensinne har lukta. Jeg har lukta brent menneskekjøtt (under operasjon), knallorange infeksjonsvæske og mye jævelskap, men dette lukta som noe satan sjølv ville smøre seg inn med :

Hun har nok gått med tilstoppede analkjertler en stund etter lukta å dømme. Uff jeg klarer ikke engang tenke på det, lukta har brent seg fast i nesa mi. Blir ikke middag i dag hvertfall :spy:
De er i hvertfall tømt nå da, og da blir ting forhåpentligvis mye bedre. Dyrlegen mente at diaréen kunne komme av analkjertelinfeksjonen, men på den andre siden kunne infeksjonen komme av diaréen... Uansett er det nok fryktelig mye bedre for henne nå. Stakkars, dere skulle sett henne på bordet hos dyrlegen mens han holdt på; hun kobla rett og slett ut. Men hun var veldig flink, og nå har hun fått ekstra god boksemat. Håper det blir bedre for henne nå.
Denne helga kommer til å tilbringes i dyp depresjon. I morra skulle jeg ha reist til Bergen for å se et av mine absolutte favorittband; the Stooges. Et band fra slutten av sekstitallet som jeg aldri i mitt liv trodde jeg skulle få se. Jeg kjøpte svinedyre billetter og enda dyrere flybilletter for å få med meg dette. Jeg skulle forsere flyskrekk og en vanvittig forventningsangst (fordi jeg enedelig skulle se bandet. hva om det sugde, liksom, de er jo urgamle nå). Jeg skulle til Bergen for første gang. Jeg skulle dra med en kompis og bo hos ei venninne, og gå på masse kule konserter hele helga!
Ulla skal ha flytende vibramycin morgen og kveld, og jeg må følge med på avføringa hennes. Samboer er i narvik for tida og kan ikke ta seg av det, ingen venner som kan gjøre det heller, samtidig som jeg ikke vil utsette Ulla for fremmede mennesker som kommer to ganger om dagen for å tvinge i henne en sprøyte med noe vondt. Ikke kjenner dem henne så godt at dem kan se forandringer i formen hennes heller. Jeg vil rett og slett ikke dra til Bergen når situasjonen er som den er, men fy flate jeg er så trist at jeg tror jeg må grine

Noen med kjennskap til analkjertelbetennelse, forresten?
(

faen at jeg enda ikke har fått forsikring på Ulla. Spesielt hvis dette vedvarer og hun må operere bort analkjertlene

)