Skrevet av Emne: gjøvik dyreklinikk  (Lest 1490 ganger)

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • Kjønn: Kvinne
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
gjøvik dyreklinikk
« på: 02 Juni 2005, 01:56:38 »
min erfaring med mitt første møte på gjøvik dyreklinikk var veldig positivt!!!  :thumbsup: Jeg hadde ringt litt rundt i distriktet,pga jeg skulle sterelisere mine to jentepuser, og  forhørt meg om priser og hva det innebært. Følte jeg ble godt mottatt bare av den ene tlf samtalen med dyrlegen der og jeg fikk raskt time til sterelisering av begge 2 på samme dag!! :-)

De tok vel imot oss på klinikken og de var flinke med å sette i gang med en gang jeg kom...fikk lov å holde frøya og kose med henne, mens hun fikk narkose og så måtte jeg gå(skal være veldig sterilt der, dessuten hadde jegikkeklart å sett på uansett). JEg leverte dem kl.9 på morgenen og fikk hente dem igjen kl.4 Prisen for stereliseringa syntes jeg ikke var aller verst, betalte 1180 pr katt! Jeg bke tatt med inn på "oppvåkningsrommet" dems og der fant jeg 2 meget beduggede puser, men veldig glade for å se matmor...så fikk jeg god hjelp med å bære pusene ut i bilen(hadde jo med meg 2 bur) og så fikk jeg time om 10 dager, for å fjrene stingene dems(ink. i prisen) Syntes også det var flott at jeg fikk masse informasjon om hva de skulle gjøre før jeg måtte gå, det var betryggende å vite at de var i gode henner....der har de jo også 4-5 vetrinærer, så de kan jobben sin di!!! OG jeg er strålendes fornøyde med alt der nede!! Jeg gir de totalt
 :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8:  :katt8: av 10 katter her som er det beste!! for gjøvik dyreklinikk er virkelig til å anbefale!!!

NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: http://www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • Hakinos Better Behave Bridie
gjøvik dyreklinikk
« Svar #1 på: 03 Juni 2005, 00:10:11 »
:)

Ja, Gjøvik dyreklinikk er virkelig å anbefale. Har jobbet der selv en liten periode og stortrivdes! uten tvil en ålreit plass! :)

Utlogget Vinga

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
gjøvik dyreklinikk
« Svar #2 på: 18 Oktober 2005, 07:42:37 »
Jeg har bare brukt dem til vaksiner og øremerking så langt, men er svært fornøyd jeg også. Godt å høre at de er gode på sterilisering også, siden jeg får bruk for det etterhvert.

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • Hakinos Better Behave Bridie
gjøvik dyreklinikk
« Svar #3 på: 18 Oktober 2005, 13:50:33 »
Absolutt IKKE noe vondt å si om Gjøvik Dyreklinikk, som jeg har sagt før, men vil også skryte Vestre Toten Dyreklinikk høyt opp i skyene!!! Jeg kommer aldri til å bytte veterinær mer så lenge jeg bor her jeg gjør iallefall!

De anbefales på det sterkeste! kjempehyggelige folk, (kjekke mannfolk :P), rimelige priser og for en service!!!  :thumbsup: