Det er ikke bare UP som har dustete naboer, nei!!

Jeg hadde besøk av (N)Feles i går kveld, og da hun skulle gå hadde en hannkatt spraya trappa mi.
Da jeg kom hjem fra jobb i dag, godt humør var jeg og i..., kom den ene naboen min og lurte på om det luktet kattepiss hos meg og.
Ja, sa jeg, det har vært en katt og sprayet på trappa mi. Katten hadde nemlig vært på trappa hennes og.
Plutselig stakk den andre naboen min på den andre siden hodet ut av døra og sa: " Ja, Silje har jo fått seg katter nå, så det må vi vel bare forvente"...
Jeg ble nå litt irritert, og prøvde forsiktig å si at mine katter var innekatter og atpåtil hunkatter, og at det absolutt ikke var de som hadde pissa ned trappene.
"Å,joda! Jeg har nemlig sett at du har hatt kattene dine ute,jeg!!" sa hun. Hun refererte til søndag da det var så herlig vær at jeg hadde kattene i bånd i fem minutter ute på trappa, og mente at de hadde sikkert pissa da...
Så spurte den andre naboen om det var lov å ha katt her da.
Jeg svarte henne, at joda- det var det, i følge den nye loven som er kommet. :rules:
Det skulle hun jammen sjekke opp i, sa hun.
Det må du bare, for jeg har mitt på det rene,sa jeg og gikk inn. Siden stod disse utenfor og sikkert snakka dritt om meg og kattene mine.
ÅÅÅÅÅH! Blir så irritert!!! Går det an å være så teite???
Tror faktisk at jeg kommer til å holde kattene mine inne for alltid,jeg, for det er ikke greit å vite hva sånne kattehatere kan finne på!
(Kaniner og andre dyr som ungene deres drar inn i huset er jo selvfølgelig greit, men når jeg skaffer meg katt, ja, da er det ramaskrik!!) :crazyII[1]: