Skrevet av Emne: har dere sine katter same vanen?  (Lest 978 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
har dere sine katter same vanen?
« på: 24 April 2006, 13:00:06 »
Når pusabeistet har vore ein tur ute og kjem inn, så er det fyrste han gjer det å hilse på meg. male, male, kose, kose. Det meiner han må til. Fyrst etterpå finn han seg mat. Og av og til avbryter han måltida, så blir det endå ein gong male, male, kose, kose før han fortsetter med å spise. Sprø katt.

Er det det same med dere sine katter?

Heike

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
SV: har dere sine katter same vanen?
« Svar #1 på: 24 April 2006, 13:56:45 »
Ja mine har også sine rare vaner.

Når jeg kommer hjem og har vært borte en stund kommer alle 5 løpende til døra for å hilse. Doffen må bare ha kos minst 5 ganger om dagen, men ikke på hvilken som helst måte. Han skal nemlig ligge i min armkrok som om han var en baby.

Oskar som elsker gubben i huset, må alltid ligge oppå eller mellom beina på gubben da de er i soffan. da gubben sitter å spiser ligger Oskar helt vidsiden av.

Nora er våre hyper katt, hun må bare løpe frem og tilbake i soffaen og kose med både meg og gubben.

Lady er ei litta frøken som må gi den en liten slikk i annsiktet da vi koser med henne.

Mai er den frøkan som gjør minst ut av seg, men hun elsker å følge med alle på do. Da skal hun ha kos, men bare på rumpa og halen...
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget lineo

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 54
    • Vis profil
    • våre puser
« Svar #2 på: 24 April 2006, 14:11:05 »
herlige innlegg :savle[1]:

Mine har også noe rare vaner
Sofus er kosepusen fremfor noen,bare jeg setter meg ned så kommer han som en vind og vil ligge i armkroken,om jeg ikke klapper han non stop så kommer den ene labben hans trykkende opp i nesa mi :icon_frown: for å si :her er jeg,husk kosen.

Josefine er vår hyperjente,hun løper rundt i huset,elsker å hoppe opp på ryggen/skulderen min,tar sats fra kjøkkenbordet når jeg lager mat og auuu der satt hun i ryggen :crazyII[1]: hun kan leke som bare det for plutselig å sovne pang overalt.

jöback er verdens mest forsiktige pus,så utrolig snill, men i lek og ved matbordet er han en villstyring.

Alle har leketiden sin akkuratt når vi skal legge oss for kvelden,da løper de rundt som gale oppe og vi ligger nede i senga å sukker mens vi tenker:jaja,de gir seg snart :icon_smile:

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 24 April 2006, 14:17:56 »
Blir litt motsatt da mine er innekatter,men hver gang jeg går opp til Kiss så gråter hun av glede for det er minst 1 time siden sist hun så meg,eller om jeg har vært på loftet på do,om ikke gutteslaskene mine følger meg på do (dem er veldig hjelpsomme og høflige må vites :fnis[1]:) så er det fulll jubel når dem ser meg igjen.
I det hele tatt har jeg vært fra deres synssted,så sant dem ikke er i dyp søvn,så blir jeg ønsket velkommen.Kjempekoselig er det.

Men når jeg går å legger meg for natten,samme hvor trøtte dem er,så er dem som noen raketter i bena på meg,for dem har jo normalt fått være med i sengen min.
Nå ligger dem i en diger kurv inne på badet eller på en kattesofa i gangen å venter trofast til jeg våkner neste morgen. :love:

Kismet

• Gjest
« Svar #4 på: 24 April 2006, 15:54:07 »
Ja, jeg har alltid en hale etter meg, spesielt skal de være med meg på badet om morgenen, og jeg får aldri sitte ifred på do.
De stryker seg inntil meg, og vil helst hoppe opp på fanget.

Når jeg kommer hjem etter å ha vært ute en tur, kommer de løpende mot meg og skal ha kos begge to.

Om morgenen når jeg setter meg i stoen en stund før jeg går på jobb, kommer de løpende for å være førstemann til å sitte på fanget.

ellenh

• Gjest
« Svar #5 på: 24 April 2006, 16:23:42 »
Mine kommer også løpende til døra når jeg kommer hjem, er alltid koselig å bli møtt av en velkomstkomite  :jippi[1]:

Utlogget Selma and me

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
  • I *heart* cats!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25 April 2006, 08:54:06 »
hehe.. så søte katter dere har! Høres ut som de er veldig glad i dere. Morsomt med katter som har så personlighet. Selma kommer aldri å møter meg i døra, hun ligger på sofaen med den ene øye på gløtt og ser veldig trøtt ut! :icon_arrow:

Men hun følger meg på do fordi hun vil ha kos eller gå på do samtidig som meg... :icon_idea: :hihi[1]: Hun går aldri lenger enn akkurat rundt huset når hun er ute og det er så morsomt for hu kommer ALLTID når man roper.. hun er som hund nesten!
Jeg ELSKER katter jeg!