Men selma er ikke vant til det, hun har aldri vært med på sånt før. Men hun er en veldig rolig (og litt rampete) pus.. :crazy[1]:
Nei egentlig tror jeg ikke det er dyreplageri.. Og jeg har vært på en utstilling. Der var det noen katter som mistrivdes og andre hadde det greit.. så du har vel helt rett.. det kommer rett og slett an på katten! eller hva?
Ja,kommer helt ann på katten.
Men du du kan gjøre er i første gang gå på besøk på en utstilling,om du ikke har vært på det føre.
Rundt å se,gjøre deg kjent med om dette er noe du tror du og pusen kan tenke dere å prøve.
Faller dette i smak må du melde deg inn i en katteklubb,registrere Selma i NRR å få en slags huskatt stamtavle.
Så er det å få tak i / ev låne en burpynt og diverse utstyr som må med å vandre av sted.
Katten må også være frisk som en fisk og ha vaksine som er eldre enn 15 dager.
Så ser en om det er noe for dere,kanskje Selma ikke syns det er så gale,og at du syns dette er kjempegøy,eller så det motsatte.
Jeg har en hunnkatt som ikke syns det var noe stas dette med utstilling,mens hennes onkel er glad for å være med overalt og koser seg verre.