Skrevet av Emne: Hva i all verden var det?  (Lest 1249 ganger)

ellenh

• Gjest
Hva i all verden var det?
« på: 23 April 2006, 18:05:22 »
Nå skjedde det noe rart her. Jeg sitter foran pc'n og jobber med skoleoppgave mens Ulla og August sover/småleker/vasker hverandre i senga. Plutselig hørte jeg Ulla sutre og ser August ha strupetak på henne. Hun ligger helt stille på ryggen og sutrer men han slipper henne ikke! Hva var det?  :icon_eek: Jeg tor ikke hun plaget han for de lekte ikke noe voldsomt eller noe.

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Hva i all verden var det?
« Svar #1 på: 23 April 2006, 18:09:11 »
Skjer her hele tida. Av å til hører jeg den ene bare gisper etter luft  :fnis[1]:
Går vel litt hardt for seg til tider i lekeslåssinga, men ikke noe farlig.

Heidi K

• Gjest
« Svar #2 på: 23 April 2006, 18:11:20 »
Skjer her også - begynner med snill vasking og plutselig sitter den ene i strupen på den andre. Noen ganger fortsetter den andre å vaske  :icon_biggrin:

Helt normalt her i huset! Men de pleier å slippe når katten hyler da. Hvertfall høyt  :humre:

ellenh

• Gjest
« Svar #3 på: 23 April 2006, 18:13:49 »
Ja det var nettopp det at han ikke slapp. Hun viste jo tegn til underkastelse ved at hun lå helt stille, og så viste hun jo at det gjorde vondt også siden hun mjaua hele tiden. De lekesloss jo ofte og det kan gå vilt for seg, men sånn har det ikke vært før.

Heidi K

• Gjest
« Svar #4 på: 23 April 2006, 18:15:00 »
Da kan du bare skille dem hvis du syns det går litt hardt for seg. Eller snakke til dem. Det pleier jeg å gjøre når jeg ser Frost er møkklei herjinga til Sivert.

ellenh

• Gjest
« Svar #5 på: 23 April 2006, 18:29:47 »
Så det er ikke noe sånn at han ikke liker henne eller no?  :icon_idea:

Heidi K

• Gjest
« Svar #6 på: 23 April 2006, 18:32:53 »
Neida. Det vil jeg ikke tro.

Det er jo intrene maktkamper hele tiden og noen ganger er de antagelig bare litt for "inne i det". Men du må bare skille dem hvis du syns det går litt langt noen ganger.

Hadde de ikke likt hverandre hadde de ikke vasket hverandre og slike ting.

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Kjønn: Kvinne
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23 April 2006, 19:21:47 »
Nei August liker nok Ulla fremdeles.
Det er normal katteatferd når vasking pågår det at de "biter" hverandre i strupen.
Leste en gang årsaken til det, men det har jeg selvfølgelig glemt  :icon_rolleyes:

Kismet

• Gjest
« Svar #8 på: 24 April 2006, 13:32:27 »
Ja, sånt skjer med jevne mellomrom her også.
Høres voldsomt ut, og jeg pleier å skille de hvis jeg syns de blir litt for brutale med hverandre.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24 April 2006, 23:01:41 »
Det samme gjør Gråtass på Tuva. Først ligger de og koser og vasker hverandre, i det neste øyeblikket så "henger" han i strupen på henne. Jeg adskiller dem som regel når jeg synes Gråtass går litt for langt.

ellenh

• Gjest
« Svar #10 på: 24 April 2006, 23:41:24 »
Jeg bekymrer meg ikke noe særlig etter å ha lest disse svarene, men jeg er litt overraska ovr at han ikke slapp når hun mjaua. Han holdt henne jo sånn helt frem til jeg skilte dem. Men så fortsatte han vasken og alt var i skjønneste orden. Bortsett fra at Ulla så litt forvirra ut  :fnis[1]: