Jeg ville gjerne ha katt her nede,og hade jo sikla på ragdoll i flere år,så kom jeg over denne dama som hadde kull,sendte mail og fikk bilder tilbake, drev terror en stund med disse bildene av den lille musa.
Og etter mye om å men så gikk han med på det,han var nok litt gira han og etterhvert,og da vi fikk henne og jeg var på jobb,var hun med ham på kontoret,for som han sa: hun kan jo ikke være alene hjemme 8 timer.
Mco falt han litt for selv da vi var på utstilling,og det var meningen at vi bare skulle ha en hannkatt, da vi var veldig fasinert av størrelsen.
Vel,mens vi gikk og venta på at guten skulle bli leveringsklar,så dukket annonsen med Gucci opp,og hun var jo bare så rå!!
Jeg satte opp ett av mine engleblikk,og etterhvert gav han seg over (nå er hun pappas jente)
Vi har en "deal" om to katter pr barn vi ikke får,og jeg vil ha tre barn og han bare ett,så jeg mangler en katt til i samlingen min

Men nå har jeg forelsket meg litt i bade balineser,javaneser og burmilla,så hvordan skal dette gå...