Skrevet av Emne: To dager på rad...  (Lest 1170 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
To dager på rad...
« på: 21 April 2006, 13:31:33 »
har Labben tatt med seg fugl hjem her  :ad[1]: Den siste nå nettopp.. var helt spist opp, bare hode igjen omtrent  :crazyII[1]: Vi skryter av ham da, men er ganske ekkelt når han tar dem med inn og legger fint på ryggsekken min  :icon_frown:

Jada..Labben er flink å fange fugl..og verre blir det vel i sommer  :whistling:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

JP

• Gjest
SV: To dager på rad...
« Svar #1 på: 21 April 2006, 13:38:14 »
har Labben tatt med seg fugl hjem her  :ad[1]: Den siste nå nettopp.. var helt spist opp, bare hode igjen omtrent  :crazyII[1]: Vi skryter av ham da, men er ganske ekkelt når han tar dem med inn og legger fint på ryggsekken min  :icon_frown:

Jada..Labben er flink å fange fugl..og verre blir det vel i sommer  :whistling:

hehe, har ikke skjedd til meg enda.. og håper det ikke sjer :ad[1]:

Attack`s

• Gjest
« Svar #2 på: 21 April 2006, 14:33:19 »
Kommer jeg en tur på besøk så tropper jeg opp i fullt verneutstyr,,,,,,skummel katt :icon_eek: :fnis[1]:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21 April 2006, 14:45:22 »
Hehehe... :hihi[1]:  ( verste er at han har halsbånd med bjelle på seg også  :whistling: )
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Attack`s

• Gjest
« Svar #4 på: 21 April 2006, 14:47:26 »
Hehehe... :hihi[1]:  ( verste er at han har halsbånd med bjelle på seg også  :whistling: )

Skal jeg skaffe en ku bjelle? :icon_lol:
(bare tuller om noen tror jeg er blitt helt gal)

Utlogget amahel

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 157
    • Vis profil
    • amahel
« Svar #5 på: 21 April 2006, 14:56:18 »
Mammepusen her i huset klarte på mandag å ta ei rasedue på terrassen min. Den hadde sansynlig forvillet seg eller blitt sliten og trengte hvile, eller den var skadet. Så det tok ikke lang tid fra jeg slapp pus ut på terrassen før jeg måtte springe ut igjen å se hva som foregikk.
Denne dua har jo da en eiger, va ringmerket å hele pakka, fin var den og. Så nå sliter jeg meg i hel for å finne eigeren til denne stakkars dua, for å gi beskjed at den desverre er død.  :icon_frown:

Utlogget Maybe

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 77
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21 April 2006, 18:44:28 »
Vi har også en sånn jaktpus her...ihvertfall om sommeren. (Om vinteren tror jeg hun gjør som bjørnen-Vinterdvale ;D)
Men ifjor kom Bella først inn med en liten halvspist mus, noen dager etter kom hun inn med en stor rotte og enda noen uker etter det igjen kom hun inn med en svær kråke og la den ved siden av bordet der vi satt og spiste. :ad[1]:
Her øker visst størrelsen så lurer på hva hun skal komme drassende med i år. Nabohunden??? :icon_eek:
Stolt slave til to maine coon og tre huspuser.

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #7 på: 21 April 2006, 18:54:27 »
Kommer jeg en tur på besøk så tropper jeg opp i fullt verneutstyr,,,,,,skummel katt :icon_eek: :fnis[1]:
Du ser da ikke ut som noe fugl?? Eller gjør du?  :fnis[1]:

Attack`s

• Gjest
« Svar #8 på: 21 April 2006, 19:16:48 »
Du ser da ikke ut som noe fugl?? Eller gjør du?  :fnis[1]:

:icon_lol:
Nei,men det er mest for å verne seg selv for en skummel katt med ekkel fangst i munnen.

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #9 på: 22 April 2006, 04:03:03 »
Har heldigvis bare insektjegere hær i huset! (Så vidt jeg vet..  :icon_eek:)  :wink[1]: