Uff, nå har jeg nettopp vært på jobb, er for tiden i praksis på hjemmetjenesten, og var innom en bruker som hadde de nydligste små kattunger!! Hun hadde En grå og hvit jente, en hvit og ferskenrød gutt, og en helt fantastisk skilpaddejente! Noe så nydelig, jeg falt jo så lang jeg var. Og så klarte jeg ikke å stå imot, så nå har jeg sagt kanskje til å overta paddejenta!

Jeg har jo tenkt på å få en tredje katt en stund, og jeg tror det er bedre for mine to at jeg får en kattunge enn en voksen katt (se tråden "En tredje katt?" om dere lurer på hvorfor). Og denne jenta var bare så nydelig og hun kom på fanget mitt og malte og koste. Uff og uff!
Jeg ringte til samboeren da, rett etterpå, og håpte han skulle si nei det går ikke og sånn. Men så var han positiv til ideen han også, så nå går det kanskje mot en nydlig liten skilpaddejente. Hun var ikke mer enn 9 uker så jeg sa at de måtte beholde den lengre om jeg skal overta den. Desverre viste det seg at de hadde gitt bort to stk for to uker siden, altså bare 7 uker gamle!!!

Uff. Heldigvis lovte han å beholde disse lengre, men de hadde hengt opp lapper rundt omkring allerede.