Skrevet av Emne: bensin HJELP!  (Lest 1970 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
bensin HJELP!
« på: 17 April 2006, 23:31:19 »
beistet kom heim med den fæle bensinstanken over seg. eg vaska han for fyrste gong i han sitt liv. hadde jo jølvsagt ikkje noko kattesjampoo, måtte bruke ein skvett vanleg shampoo. pga omstendigheitene måtte eg vaske han på kjøkkenet i vasken. rakk ikkje vaske heile han før han blei heilt panisk (eg er våtere enn han), og han lukter framleis. problemet er at han no slikker seg tørr og får det alt i seg.

ok. andre vaskeforsøk. no lukter han mest sjampoo, men også litt bensin. og eg har kloremerker over heile meg og føler meg som ein kattemishandler.

håper eg fekk hovedparten av bensinen iallefall.

heike
« Siste redigering: 17 April 2006, 23:53:36 av Kater&ich »

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
SV: bensin
« Svar #1 på: 17 April 2006, 23:48:30 »
tredje vask. no var dusjen i kjellaren ledig, så han fekk seg ein dusj. eg er skamklort og katten våt.  det er potene som lukter hovedsaklig, virker som om han gjekk gjennom bensinsøl. han har no fått vaska potene 5 gonger, med såpe. og det lukter framleis. no slikker han seg tørt, eg kan ikkje hindre han (har faktisk ikkje hårtørke-dings), så han får no i seg det som er igjen etter vaskene.... veit ikkje korleis eg skal bli kvitt det. zalo? (om eg bruker det kun på potene, ikkje på resten av katten?)...
hjelp!
heike
« Siste redigering: 17 April 2006, 23:53:16 av Kater&ich »

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
SV: bensin HJELP!
« Svar #2 på: 17 April 2006, 23:57:32 »
4. vaskeforsøk, denne gongen med zalo kun på potane, blei det ikkje noko av. HEILT umulig å få katten i nærleik av vann.
få håpe at eg fekk all bensin og at det berre er lukta som er igjen, fordi ein til vask går berre ikkje.

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #3 på: 17 April 2006, 23:58:29 »
Litt zalo på potene og skyll godt er ingen fare. Faren er hvis du slipper katten ut for tidlig. Det kan ta flere døgn føre pelsen er tørr. Så pass godt på han slik at du ikke får en sjuk katt.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18 April 2006, 00:02:51 »
oi sann. såg meg sjølv i speil istad. kloremerke overfor og under øye, men ikkje i sjølv øye...eg var heldig, vil eg sei....

heike

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #5 på: 18 April 2006, 00:05:11 »
God du øye i behold.

Det er ikke lett å vaske utekatter siden man ikke skal klippe klørne. Men neste gang du bader pusen får du ha på deg litt klær, selv om du bli bløt. :hihi[1]:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18 April 2006, 00:08:08 »
Huffa meg, har ikke sett tråden før nå jeg. Har du noe avfettingsmiddet, håndrens eller noe? Mulig det kan hjelpe. Men nå er han vel så godt som rein. Bra du fikk vaska han med en gang da, du har sikkert fjerna mesteparten!

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18 April 2006, 00:10:30 »
atter eit forsøk. katten i eit håndkle-bevegelseslamma. ein skål med zalovann og ein skål med reint vann.....
og potane lukter framleis....

heike

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18 April 2006, 00:25:03 »
Bensin er nok ikke den enkleste lukta å få bort. Gå inn på www.birmanett.no og så innpå kattehold-->hverdagspleie--> og nede på den sia står der "fakta om giftstoffer". Der kan du lese litt om forskjellige tegn på forgiftninger. Jeg mener på å ha en link der det står om bensin også, og skal prøve å finne den. Hang on!

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18 April 2006, 00:35:23 »
Bensin er nok ikke den enkleste lukta å få bort. Gå inn på www.birmanett.no og så innpå kattehold-->hverdagspleie--> og nede på den sia står der "fakta om giftstoffer". Der kan du lese litt om forskjellige tegn på forgiftninger. Jeg mener på å ha en link der det står om bensin også, og skal prøve å finne den. Hang on!

takk for linken! det sto diverre ikkje noko om bensin, men det sto å bruke oppvasksåpe mot oljer, og det var fint å lese. var litt redd  pga zaloen.

fekk roa meg litt no. beistet har blitt vaska 4 gonger no. 2 gonger i vasken, ein dusj, også kun potane med zalo. trur ikkje eg får bort meir no. og med hensyn til den paniske katten min har eg gitt opp no. det lukter, men det er mykje mindre lukt no enn før.

heike

Attack`s

• Gjest
« Svar #10 på: 18 April 2006, 09:04:28 »
Æsj,for noe herk.
Godt det er så godt som borte nå. :icon_smile: