Skrevet av Emne: Shango sitt første bad..  (Lest 516 ganger)

Nova

• Gjest
Shango sitt første bad..
« på: 12 April 2006, 23:38:45 »
Det klikket fullstendig for ham!! ??? My God, den katten var ekstremt vannsky! Ikke at det var noen overraskelse men!! :fnis[1]: Måtte holde ham i forbeina og holde ham fast! Han er jaggu sterk! Var helt svett etterpå, jeg! DET gjør jeg ikke igjen før jeg VIRKELIG MÅ!!! :whistling: :icon_lol:

Heidi K

• Gjest
SV: Shango sitt første bad..
« Svar #1 på: 12 April 2006, 23:41:57 »
Det er ikke alle som er like happy for et bad nei. Har fremdeles arr etter det første og eneste badet av den forrige katten min. Han ville ikke sitte på armen engang hvis man gikk forbi badedøra...  :icon_twisted:

Men noen liker/godtar å bli vakset med en fuktig klut bare.

Min ene katt, Frost, står selv i dusjen hun. Jeg er heldig slik iallefalll. Hun syns det er veldig behagelig, særlig på sommeren  :icon_lol: :icon_smile_pray:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12 April 2006, 23:53:10 »
 :hihi[1]: Ja, det første badet er ikke som oftest noen pleasant surprise, og sterke hannkatter er ikke noe enkle å holde på nei...
Min Faramir har akkurat bada, han er ikke så enkel, skal ikke sitte i ro, men klikker ikke heller. Han sier heller ikke et pip på hele seansen....  :fnis[1]:

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
« Svar #3 på: 13 April 2006, 00:24:51 »
Ene pusen min får helt hetta i badet/dusjen.
Vi er nødt til å være to stykk.
Har like dårlig samvittighet hver gang,men så feit som han blir i pelsen så må vi bare.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #4 på: 13 April 2006, 00:29:53 »
Det finnes slik "waterless shampoo" som du bare sprayer inn i pelsen. Trengs ikke å skylles ut. Her er utdrag fra et produkt fra www.stargate.nu

Jerob Waterless Shampoo
Anbefalt for spot-rens, mindre fettansamling eller 'siste-minutt' rens på utstillinger. Spray lett inn i pelsen, og tørk med hånkle. Gre til pelsen er tørr. Kan også benyttes til dyr som ikke kan bades på grunn av sykdom eller redsel. Bra for misfarging pga urin- og avføring, eller for å forbedre krøllete pels. For vask i fjeset, benytt en tannbørste el.l for påføring

Kismet

• Gjest
« Svar #5 på: 19 April 2006, 08:13:43 »
Hehe, jeg prøvde å bade huskatten min èn gang han kom hjem med olje på seg, og han hylte og skrek og sprikte med beina bare han nærmet seg vannet.
Han var nødt til å sitte på fanget mitt og jeg måtte bruke hendene mine som kopp for at vi i det hele tatt skulle få det til.

Utlogget Karoline&Dennis

• Super avhengig pus
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
« Svar #6 på: 19 April 2006, 14:57:25 »
Uff ja, stress å vaske katter som ikke vil!!

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway