Er natural trainer våtfôr fullkost eller bare supplement? Det var ikke i listen din men leser følgende.
Ingredients: Chicken (30%), beef, pig's liver, sunflower oil, brewer's yeast (0.03%).
Also contains: potassium iodide, carrageen, dicalcium diphosphate, blueberry extract (0.001%), Apple extract (Pomega 3®/Applezin® 0.001 %).
Vitamins and minerals (pro kg): Vitamin A (1500 IU), vitamin D3 (50 IU), vitamin E (3 mg).
Grunnen til at jeg lurer er at Shashi, katten min som nå egentlig er mest mamma sin (og altså bor i Lofoten, litt øde til), har trukket en tann og spiser nå kun våtfôr. Tilgjengelige fôr så langt av våtfôr som vi har funnet er:
Svolvær dyrebutikk: Hills, RC, Iams, Natural Trainer, OK premium
Felleskjøpet: MatMons
Vet: Specific
Så har jeg ikke sett på Coop obs, rema eller bunnpris enda

Det finnes to dyrebutikker til (kanskje?), aner ikke noe om utvalg men jeg skal da dra og se nå.
Må være forholdvis tilgjengelig (er mamma som skal kjøpe fôr, ikke meg, så internettbestilling vil hun ikke).
Shashi foretrekker så mykt og flytende og mye saus som mulig -men helst ikke blandet med vann

og i så fall veldig lite vann... Finmalt paté har funket fint, ellers må jeg finmale det veldig for henne. Og det er som sagt mamma som skal ta seg av henne f.o.m. en ukes tid, så jeg vil hamstre inn noe som funker så det letteste for mamma blir å fortsette med akkurat det. Og noen klare instruksjoner på hva som IKKE skal fôres med. Shashi har gått på tørrfôr fra matbutikk til jeg ble gammel nok til å overbevise om dyrebutikkfôr. I flere år har RC for eldre katter vært på menyen, men kan se ut som det blir lenge til Shashi våger seg på tørt fôr igjen. Da er det viktig at ikke mamma får idéen at Whiskas er nærmest og best