Vi har en deilig og temmelig psyko pusekatt på snart 6 mnd,som heter Ayla :D
Ettersom at vi bor i blokk,så har hun ikke anledning til å kunne gå ute og leke med andre katter eller dyr..
Ho elsker å leke med dattera mi på 3, men dattera mi har just begynt i barnehage et par dager i uken, og når jentungen er i barnehagen,så er katten helt snål..
Katten sitter utenfor døra til jentungen og skriker, og går og leter overalt etter ho..
ho vil nesten ikke verken kose eller leke med meg når jentungen er i barnehagen..
vi har ingen andre hunder eller katter som katten kan leke med heller..
Vi har diskutert litt frem og tilbake om vi burde skaffe en til pus, sånn at Ayla kan ha selskap hele tiden når ho måtte ønske det, men vi har enda ikke helt kommet til enighet.. :roll:
Jeg mener at; om vi allikavel skal ha en til pus, så kan vi likesågodt få oss det før Ayla er voksen, mens samboeren min mener at vi likesågodt kan vente til den dagen jeg får meg fulltidsjobb og begge unga r på skole/i barnehage... :roll:
I begynnelsen så var begge helt enige; hvis det var sånn at Ayla får det aller best om ho har en pus-lekekamerat,så få vi en til..
men så er det oxo så mange som anbefaler forskjellig til oss..
halvparten av de vi snakker med anbefaler at hvis vi vil det som er best for katten vår, så får vi en til,så lenge katten vår ikke har mulighet til å være ute.
mens andre halvparten vi snakker med, sier det stikk motsatte... :roll:
dette ble kanskje veldig surrete dette innlegget,men..