Skrevet av Emne: en liten søt, kosete katt utenfor:)  (Lest 1323 ganger)

JP

• Gjest
en liten søt, kosete katt utenfor:)
« på: 08 April 2006, 22:08:21 »
Det kom en sååå søt liten grå kattepus utenfor her nå, når jeg skulle legge ut mat til Navnløs... Hun rett å slett hopper etter hånden min for å få kos, og er kjempesulten :( Også ser det ut som om hun er drektig for magen er trillrund. Får så lyst å kose den i hjel :love: Pelsen er fettete å ekkel da, men ååååååååååå... hun er så kooosete :love:

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • Takket: 5
  • Kjønn: Kvinne
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
SV: en liten søt, kosete katt utenfor:)
« Svar #1 på: 08 April 2006, 22:11:54 »
Du bør ikke gi etter for kos og ikke gi den mat da det kan være noen som eier henne! Hvis hun virker tam og kommer for å kose så er sjansen stor for det. Du vet, katter er "utro" og blir gjerne der de får bedre mat enn hjemme...

Hold øye med henne og prøv å finne ut om noen eier henne
.
Nå skjønner jeg ordtaket "Curiosity Killed The Cat"

Attack`s

• Gjest
« Svar #2 på: 08 April 2006, 22:14:26 »
Stakkars liten. :icon_sad:
Og så uannsvarlig å la en høygravid puse (troligvis) vandre utendørs :icon_mad:

Ikke gi den mat,og aller helst ikke så mye oppmerksomhet...er katten øremerket? :x-fingre[1]: Jeg blir litt lei meg for sånt jeg :(
« Siste redigering: 09 April 2006, 01:03:17 av catzy »

Utlogget Andrea

• Kattunge
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • Kattesiden
« Svar #3 på: 08 April 2006, 22:17:31 »
Det er veldig mange kattunger som "går seg bort" har kommet flere tamme kattunger hit igjennom årene.Kanskje du skal høre med folk i nærområdet om de kjenner eieren? :icon_rolleyes:

Andrea Alvestad

JP

• Gjest
« Svar #4 på: 08 April 2006, 22:19:57 »
off ja, knuser hjertet mitt... Men utenom at pelsen var fettete, så virket hun sunn. Eller bare jeg som vil tro det :icon_frown:  Hun stod også bare på tre føtter, altså hun byttet på å ha den ene framfoten liksom rullet opp.. Hehe, snodig :crazy[1]:

JP

• Gjest
« Svar #5 på: 08 April 2006, 22:22:14 »
Øremerket... Så ikke noe, men så er det veldig mørkt også ute også. Bunnpris rett over gaten, får dra dit på mandag å høre om de har hørt noe.  :icon_smile:

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08 April 2006, 23:01:19 »
Evt ta bilde av katten og lage en plakat og henge opp på Bunnpris?
Hvis nødvendig og lett tilgjengelige ressurser, da. :icon_smile:

JP

• Gjest
« Svar #7 på: 09 April 2006, 09:22:48 »
ÅÅ, nå kom det en innmari søt og kosen katt inn på jobben min også, den ligger å vasker seg på velkommen teppet vårt.... Men den bor rett ved siden av står det på båndet. Han heter smokie :love:

JP

• Gjest
« Svar #8 på: 09 April 2006, 09:42:16 »
Men en ting er sikkert, han vil ikke ut igjen... Nå ligger han under en godteøy vi har stående midt på gulvet, og prøver jeg å ta hånden under der så tror han vi skal leke, og det er ondt til meg. Må nok hente en kost :icon_smile:

En gang så lot jeg en katte få ligge å sove under tippemaskinen oss, oppå jakken min. Den lå der i mange timer..helt til sjefen kom :o
Gikk et annet sted i butikken jeg og latet som jeg gjor noe der...Plutselig hører jeg "det ligger en katt å sover under tippemaskinen", bare latet som jeg ikke viste det jeg, ble like forskrekket som han :icon_smile: Også ble den jaget ut  :skjelveleppe:

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09 April 2006, 19:51:22 »
Jeg oppfordrer om å IKKE ta inn katter og gi dem kos, mat og plass å sove før du er sikker på at ingen eier den!
Hadde det vært katten min du hadde tatt inn hadde den ikke komt tilbake til meg igjen.  :skjelveleppe: I hverfall ikke med det første...

JP

• Gjest
« Svar #10 på: 10 April 2006, 12:47:07 »
Han bodde bare over gaten, og han kom ikke inn til oss flere ganger. Eieren er kunde til oss... Jeg går å jager ut katter fra butikken nesten hele tiden, døren reagere på de, så nå har de fleste lært seg det at døren åpner seg når de kommer inntil den  :icon_rolleyes: