hei sann!
såg ikkje at eg hadde fått svar før no...
jo, heimesiden kan koste litt. må vel antakeligvis ut med spenn uansett for webhotel, eller? (vil ikkje ha reklame).
eg er framleis i gang med å ta dei bileter eg vil ha og jobbe med dei. tok lengre tid enn antatt. eg skal nemlig blant anna ha index-siden som utsikt over bergen-by i skumringa. når ein tek musepekeren over hus med opplyste vinduer skal ein kunne klikke på det for å komme til sidene, slik som blogg, tekster, bildegalleri etc. eh... vanskeleg å forklare. men iallefall har eg ikkje endå fått tatt eit bilde som er fint til det...
(veit at denne formen for meny er uoversiktlig, men eg skal jo ikkje selge noko så eg treng ikkje "keep the customers satisfied").
alle tips er velkommen!
skippy: det med html-koding var eit godt tipps. eg har allereie sett kossen ein kompis av meg har lagd denne siden til meg:
http://mxn.friwebteknologi.org/container/ han har forklart meg litt og. så eg trur at det med html går seg til på eit vis. det som eg lurer på er heller:
går det an å få til at musepekeren blir til ein flue som er stille når musepekeren er stille, men når du beveger musepekeren (fluen) så flyr fluen og lager sssssss-lyder?
fleire og meir spesifike spørsmål dukker sikkert opp når eg har kommt i gang skikkeleg. må berre innrømme at eg fram til no ikkje ein gong skjønner bæret av kva dreamweaver eller flash eigentleg gjer, så. tenkte å berre leike meg med da, klikke på alt og sjå kva som skjer og lese litt på nettet om det.
heike