Jeg har vært en stund offline nå siden jeg mistet internett, men prøver å få med meg det meste når jeg har mulighet til det.
Men den siste måneden har det vært noe som har skurret i forhold til monsen min, jeg har tidligere harr flere unnskyldninger for måten han har oppført seg på, men mange folk rundt meg mener det er noe galt med han..
Ragnarock hadde problemer med renslighet siden han var 2-3 mnd gammel, han vasker ikke seg selv og har store problemer med å gå på toalettet, noe som fører til at jeg opptil flere ganger for dagen må vaske både han og halve leiligheten. I tillegg vil jeg si at han kan være panisk kosete av seg, når jeg kommer hjem fra jobb/skole skal han kose i hvertfall i en time i strekk etter at jeg har kommet hjem, og da skal han patte på klærne mine. Han kan også plutselig få "anfall", å begynne å klore å bite meg, noe som jeg anser som dårlig.
Ragnarock blir også noen ganger panisk når han er ute, på grunn av biler og andre dyr, og han har ikke lært seg "normale husregler" slik som søsteren hans. Dette er jo beldig frustrerende, siden det blir som å ha ett barn man må gå å passe på til alle tider for at han ikke skal gjøre noe galt, så jeg lurte på om det er flere som har/har hatt dette problemet, og om det er noen som vet hva jeg kan gjøre?
Håper på svar!