Kan du sette av en rosa til meg?
Spørsmål:
1. Når er de leveringsklare?
2. Kan man ta med elefanten inn i flyet hvis man skal reise langt for å hente elefanten?
3. I såfall, kan den gå som bagasje?
4. Når kan man slippe ut elefanten ut i hagen på egenhånd?
5. Når må elefanten vaksineres første gang?
6. Kan man også få lilla elefanter?
7. Elefanten er ikke bare til stuekos, kunne også tenkt å ta den med meg på utstilling, hvor kan jeg så henvende meg?
8. Hvor lenge holder 0.5 kg sekk med for en middels stor elefant?
9. Blir elefanten bortskjemt hvis den ligger for mye på fanget mitt?
Også et siste lite spørsmål:
Hvordan skal jeg kunne klø elefanten under øret når den er voksen?
1 stk rosa er satt av!
1. Når ørene er store nok og den har lært å bruke doen.
2. Den sitter midt i flyet for å opprettholde balansen på kjerra. Reiser på pet-in-cabin, "uhell" vil ikke skje.
3. Nei, er du gal?! Du fornærmer den jo..
4. Man kan ikke slippe ut elefanten i hagen på egenhånd,det er stor fare for å bli tråkket på. Egen elefantgård kreves.
5. Den er grunnvaksinert ved levering og den opprettholdes ved jevnlig inntakk av peanøtter med skall på.
6. Mutasjoner forekommer jo, men du kan jo alltids studere stamtavlen til de du kjøper for å se evt fargekombinasjoner
7. Man kan alltids kontakte Norske Elefanters Riksforbund (NERF) og melde seg inn i en lokal klubb. Utstillinger foregår i flere land og byer.
8. 0,5 kg holder ikke lenge,da disse elefantene blir kjempestore En bør lage en en avtale med en leverandør av plysj elefant kvalitetsmat Som feks også kan fikses gjennom NERF.
9. Elefanter kan aldri bli nok bortskjemte dem vil helst også ligge i sengen din om natten. Men faren for skvåsjing er jo tilstede.
Og kløanordinger finnes det masse av på f.eks IKEA. Og en god krakk er heller ikke å forakte.