Labben har vært vekke her i flere timer, Tor Olav slapp ham ut tidligere i kveld. Da han skulle hente meg på jobb hadde han enda ikke kommet seg hjem, han har vært på jakt etter nabopusen her hele tiden :hihi[1]: Da jeg kom hjem gikk jeg en tur rundt kvartalet med mat og lommelykt og ropte på ham mange ganger. ingen pus å se

Tor Olav hadde sett ham flere ganger tidligere, men han nektet å komme inn og nabopusen lokket ham med overalt.
Etter ti minutter ca så hørte Tor Olav en liten mjauelyd utenfor og der var Labben :love: Skitten og fæl, men i god behold

For å si det sånn tror jeg det hadde vært kattunger på gang her om pusene ikke hadde vært sterilisert/ kastrert :hihi[1]:
Er jo ganske trygt her som vi bor, masse skog og lite biler siden vi bor på toppen av en laaaaang bakk på 1.3 km, men er likevel deilig når de kommer seg inn for kvelden, første gang han har vært ute på kvelden, rakkerungen

Nå ligger Labben på badet og vasker seg og varmer seg, Garfield snuser ivrig på ham, mange uvante lukter hehe