Skrevet av Emne: Puste lettet ut :)  (Lest 1440 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Puste lettet ut :)
« på: 06 April 2006, 22:45:24 »
Labben har vært vekke her i flere timer, Tor Olav slapp ham ut tidligere i kveld. Da han skulle hente meg på jobb hadde han enda ikke kommet seg hjem, han har vært på jakt etter nabopusen her hele tiden  :hihi[1]: Da jeg kom hjem gikk jeg en tur rundt kvartalet med mat og lommelykt og ropte på ham mange ganger. ingen pus å se  :skjelveleppe: Tor Olav hadde sett ham flere ganger tidligere, men han nektet å komme inn og nabopusen lokket ham med overalt.

Etter ti minutter ca så hørte Tor Olav en liten mjauelyd utenfor og der var Labben  :love: Skitten og fæl, men i god behold  :icon_smile: For å si det sånn tror jeg det hadde vært kattunger på gang her om pusene ikke hadde vært sterilisert/ kastrert  :hihi[1]:

Er jo ganske trygt her som vi bor, masse skog og lite biler siden vi bor på toppen av en laaaaang bakk på 1.3 km, men er likevel deilig når de kommer seg inn for kvelden, første gang han har vært ute på kvelden, rakkerungen  :icon_neutral:

Nå ligger Labben på badet og vasker seg og varmer seg, Garfield snuser ivrig på ham, mange uvante lukter hehe  :humre:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
SV: Puste lettet ut :)
« Svar #1 på: 06 April 2006, 22:47:01 »
Så bra han kom til rette igjen, og ikke ødela all nattesøvn for matmor og matfar!  :biggrin:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06 April 2006, 22:52:37 »
Ja, nattesøvnen blir ikke god om ikke alle kattene er inne for natten..gjett om vnduet vårt hadde stått åpent da brrrr....kaldt  :icon_razz:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 06 April 2006, 22:52:42 »
Hva slags oppdragelse er det egentlig kattene dine har fått? :humre:
Ikke følge husreglene?
Sånn er aldri mine katter.... :whistling:

Men deilig det ordnet seg :icon_smile:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06 April 2006, 22:55:10 »
Katter har ikke husregler de  :icon_neutral: Iallefall ikke når det kommer en nydelig tigerkatt med hvite labber og en hale som svinser rundt Labbetussen her hele tiden  :hihi[1]: Hun er sterilisert heldigvis  :love02[1]:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 300
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06 April 2006, 22:55:55 »
Kjenner følelsen. Jeg er like overlykkelig hver gang Buster kommer inn for natta. Har vært endel kvelder/netter med venting og hjertet i halsen, det må jeg innrømme. Tror ikke det hadde blitt noe nattesøvn her om Buster hadde blitt værende ute...  :icon_rolleyes:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06 April 2006, 23:32:29 »
Ser for meg Labben blir sånn som Timmy var ( broren til Garfield ) ute til klokka 12-01:00 om nettene, sjekket vinduet og ser om vi er våkne, vi vil ha inn pusen, pusen nekter å komme og går vekk igjen, rett før vi gir opp for natten sånn i 03:00 tiden så står pusen på vinduet..klar til å komme inn  :icon_rolleyes:

Skal prøve å unngå dette da, men om sommeren blir nok kattene ganske mye ute om der er like fint vær som ifjor.
« Siste redigering: 07 April 2006, 00:33:39 av Christine »

Kismet

• Gjest
« Svar #7 på: 07 April 2006, 08:15:08 »
Kjenner igjen følelsen jeg også, Brage var borte 8 timer en gang og da holdt jeg nesten på å fly på veggen, utrolig godt når engstelsen bare snur seg til pur glede i det vidunderungen dukker opp   :jippi[1]:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #8 på: 07 April 2006, 08:42:56 »
Bra han kom inn igjen og du slapp å være redd. :jippi[1]:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07 April 2006, 17:41:17 »
Godt at Labben kom hjem igjen. Den er ikke noe morro den følelsen der når kattene ikke kommer hjem til vanlig tid. Hadde det slik her om dagen. Alle kattene kommer hjem for å spise når sambo kommer hjem fra jobb også blir de enten inne eller så rusler de ute en liten tur ut før de kommer hjem i kveldinga. Denne dagen kom ikke Pia hjem for å spise og kom heller ikke da jeg var ute å lette etter henne. Det var virkelog rart for det var ingenting som stemte. Samme dagen kom Gråtass hjem og det luktet fremmed av han, nærmest garasje, smurning eller noe. Alle kattene kommer også med en gang jeg roper, men Pia var ikke å se snurten av. Jeg tenkte jo selvsagt mange frustrerende tanker... Men utpå kvelden, så satt jaggu meg Pia på trappa som ingenting var hendt.

Vi er nok en gjeng med hønemødre hele gjengen, overbeskyttende når det gjelder "barna" våre.   :icon_frown: Men må jo passe på de også da, de har jo så lett for å rote seg borte i noe krøll.  :icon_idea:

Utlogget Karoline&Dennis

• Super avhengig pus
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
« Svar #10 på: 07 April 2006, 22:21:55 »
Godt att Labben kom hjem da Christine, så du får sove godt uten bekymringer for kattene :biggrin:

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07 April 2006, 23:15:53 »
Dette er så ekkelt, når katten ikke kommer tilbake! Kan få hjertebank av mindre! Bra det var bare en svipptur på han!

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • Takket: 5
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08 April 2006, 22:17:07 »
Skjedde det samme her forleden kveld. Ropte og ropte både foran og bak huset, men ingen katt. Plutselig hørte jeg noe mjauing et stykke bortenifra og katten satt fast i noe kratt fra i fjor som var dekket av snø. Han kom seg til slutt opp og pilte over snøen, hoppet med et bykst inn verandadøra og moooooool som besatt! Han hadde tydelig blitt litt tøff og oppdaget litt mer av verden!  :humre:
Nå skjønner jeg ordtaket "Curiosity Killed The Cat"

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10 April 2006, 00:28:58 »
Syntes nok det var ekstra stas å komme inn i varmen etterpå  :love: