Skrevet av Emne: Allergisk mot halsbånd?  (Lest 342 ganger)

Nova

• Gjest
Allergisk mot halsbånd?
« på: 05 April 2006, 19:46:36 »
Shango fikk i dag sitt første halsbånd... Det er av den enkle stofftypen med refleks og strikk på, med sånn "I belong to" knapp på... Han klør helt febrilsk rundt halsen når han bruker dette... Noen med lik erfaring? Får nesten lyst til å kjøpe nytt med engang vettu...

Siljepilje

• Gjest
SV: Allergisk mot halsbånd?
« Svar #1 på: 05 April 2006, 19:49:00 »
Tror kanskje at han klør fordi at det er uvant og at han prøver å få det av seg... :whistling:

Nova

• Gjest
« Svar #2 på: 05 April 2006, 19:53:22 »
Jeg tenkte på det, men... Men han prøver liksom ikke å få det av seg. Han bryr seg ikke noe om det, men plutselig stopper han opp og klør ... Tror du han prøver å få det av seg, altså? Han ser ikke ut til å bry seg om det utenom når han klør... Han gjorde ikke sånn med det halsbåndet han brukte hos dyrebeskyttelsen.... Så han er jo på en måte vant til bruke halsbånd... Men, men. Sikkert bare jeg som er hønemor...

Siljepilje

• Gjest
« Svar #3 på: 05 April 2006, 19:58:36 »
Du får følge godt med om huden blir irritert under halsbåndet.
Jeg holder fremdeles en knapp på at det er fordi det er uvant... :)

Nova

• Gjest
« Svar #4 på: 05 April 2006, 20:00:32 »
Ja, men da tar jeg det på igjen! Du har sikkert rett... Det er kanskje hans måte å prøve å ta det av på... Men for meg så det liksom ut som at han klødde! Men da prøver jeg litt til :hihi[1]: Takk!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05 April 2006, 20:14:08 »
Våre katter klør også av halsbåndene sine, men for våre katter er det uvant å ha disse på er sånne halsbånd med refleks og en låsemekanisme som utløser seg ved 2kgs kraft.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net