Skrevet av Emne: Hahaha  (Lest 1235 ganger)

JP

• Gjest
Hahaha
« på: 05 April 2006, 13:10:35 »

Stod å så den på jobb og holdt på å lo meg ihjel. Måtte bare vise den til de kundene som kom inn, så de ikke trudde jeg var blitt helt gal. :hihi[1]:

Noen mennesker irriterer meg så gale, kom inn mann å spurte om hva jeg lo av (dette er en sånn typisk mann som aldri har hadd katt før, bare hund), så jeg sa jeg hold på å så på morsomme katter. Og så legger han ut et helt foredrag om katter,  og hvor lite morsom og hvor ukloke de er. Manglet bare at han avsluttet med "hund er best ingen protest".
Nå har jeg både hund og katt, og jeg synest faktisk katten er mye klokere. Den kan ikke sitte å ligge på kommando sånn som Tony (hunden min), men det er noe i blikket og måten han oppfører seg på som får meg til å synest det...  :love:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
SV: Hahaha
« Svar #1 på: 05 April 2006, 14:05:34 »

Nå har jeg både hund og katt, og jeg synest faktisk katten er mye klokere. Den kan ikke sitte å ligge på kommando sånn som Tony (hunden min), men det er noe i blikket og måten han oppfører seg på som får meg til å synest det...  :love:

Jeg er så enig med deg JP....Katter har bare noe i blikket sitt.

Herlig filmsnut, har sett den så mange ganger, men jeg ler like godt hver gang.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05 April 2006, 14:11:56 »
Ja, katter er kloke dyr, men til hundens forsvar vil jeg si at dersom eieren trener den opp så blir den også veldig flink, og all ære til dem som trener opp hunder til å hjelpe handikappede i hverdagen  :icon_smile:

Det jeg liker best med katt er den er et selvstendig dyr som gjør akkurat det den føler for og koser med den de vil. Og så er det en fordel at man kan være vekke fra katten lenger enn man kan med hund siden pusene har tissekasse inne  :jippi[1]: Må si jeg synes litt synd på de hundene som har en eier som er f. eks 9 timer på jobb medregnet reise til og fra jobben. Er lenge å holde seg for en hund, og skjønner godt de bjeffer og vil ut med en gang eieren kommer hjem, alle skulle hatt mulighet til å ha en som luftet dem midt på dagen  :love:

Tannlegen min er snill i allefall, har med seg hunden med på jobb, der ligger den i et eget rom, og så får den gå tur når han ikke har pasienter, pluss at han stikker innom hunden ganske ofte ellers  :love:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget S.G.S

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 206
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05 April 2006, 14:49:02 »
 :biggrin: kjempe bra film :fnis[1]:

Utlogget Karoline&Dennis

• Super avhengig pus
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
« Svar #4 på: 05 April 2006, 15:07:46 »
Sett filmen mange ganger, men like morsom :icon_lol:

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway

JP

• Gjest
« Svar #5 på: 05 April 2006, 15:23:16 »
Å ja, det finnest fryktelig mange flinke hunder der ute. Og Tony er kjempe lydig, ber jeg han om noe så gjør han det.. Han forstår det meste. Så sånn sett så er det mindre arbeid med han enn med Jp. Slipper å fortelle han gang på gang at rosene mine ikke er mat,  at klærne på tørkestaviet ikke er leker, og at han ikke skal drikke fra vannet som jeg har tenkt å koke poteter i...
Men det er noe i blikket til Jp, og andre katter jeg har hadd, som er så inntenst... vanskelig å forklare :icon_question: :biggrin:
 Kan jo hende det bare er hunden min som er litt rar :icon_lol:

Nova

• Gjest
« Svar #6 på: 05 April 2006, 15:30:23 »
Det er ikke det at katter ikke kan trenes, de bare gidder ikke! Altså er de smartere! :hihi[1]:

Når du sier "kom" til hunden, så kommer den med en gang...

Sier du "kom" til en katt, så noterer den seg det, og kommer eventuelt tilbake til saken.... :icon_lol:

JP

• Gjest
« Svar #7 på: 05 April 2006, 15:54:56 »
 Hehehe, det er akkurat sånn Jp er, kommer ikke akkurat løpende når jeg roper på han nei...(bare om morgenen, når jeg står opp), ser litt rart på meg, også vasker han seg litt. Etter det så kanskje  bestemmer han seg for å komme... :icon_rolleyes:

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Takket: 86
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #8 på: 05 April 2006, 17:39:51 »
Det er mye sannhet i dette "ordtaket":

Hundar tror att de är människor...
Katter tror att de är Gud!
:humre:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05 April 2006, 18:34:10 »
Genialt ordtak  :icon_smile: Og katter er absolutt favorittdyret her hjemme  :jippi[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Siljepilje

• Gjest
« Svar #10 på: 05 April 2006, 18:50:09 »
 :icon_lol:
Hadde jeg hatt kamera i går kveld kunne jeg lagt ut en lignende snutt...
Hehe.
Lucky kan nå stå oppå PC bordet, og hun så at det stakk noe ut ifra hylla over PC skjermen. Dette var da løkka på digitalkameraet som lå bak høytalerene, og den måtte jo hun bare dra i. Det endte med at både jeg og Lucky ble bombandert av diverse høgtalere, kamera, en haug med papirer og ei skål med småting som stod på hylla.
Destiny stod på gulvet og lurte på hva søren vi holdt på med... :fnis[1]:

JP

• Gjest
« Svar #11 på: 05 April 2006, 20:19:49 »
 :icon_lol: Det ordtaket har jeg aldri hørt før, men det passer utrolig bra :hihi[1]:

Ble vell sikkert vettskremt Lucky da, stakkar.
Hehe, men syns jeg ser det  :icon_lol:
Typisk å ikke ha et film kamera klart da. :icon_rolleyes:

Utlogget Kristine

• Kattunge
  • **
  • Takket: 1
  • Her er Mira
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07 April 2006, 13:30:54 »

Hvis ingen syns den filmen og katter er morsomme ,eier de ikke humoristisk sans.Ler mange ganger så mye av min egen katt at tårene triller,de er bare helt utrolig når de setter i gang. :icon_lol:
glad i katter