Shango er 6 mnd den 28, og nå får han gå ut når han vil. Jeg ringte nemlig dyrebeskyttelsen der jeg hentet Shango og spurte hva de mente om saken, fordi han var blitt så ivrig etter å være ute og jakte etter 1 mnd i flexibånd på 8 meter :fnis[1]: De mente det var det beste å slippe han ut, siden det var så viktig for ham. De mente det var liten sjanse for han at ville stikke av siden han er tidligkatrert (3 mnd gammel), og siden han har vært ute i flexibånd så lenge som en hel måned (hver dag)... Han kommer inn og ut som han vil for jeg har alltid dørene oppe på gløtt når han er ute. Han kommer inn og spiser og sover litt før han går ut igjen. Hihi. Han koser seg ute, jakter og klatrer i trær. Det ville vært grusomt for meg å holde ham inne til han ble 1 år, for han sier så klart ifra om at det er å gå ut, han vil. Han er kjempeflink og kommer hver gang jeg roper på han :love: Det er så klart en risiko med trafikk og alt som er der ute i den store verden når de er så små, men også dyrebeskyttelsen mente at det viktigste var at han er lykkelig. Nå kommer han inn med meitemarker og små kvister som han fanger :love: He, he! Dette ser iallefall bra ut, selv om alle er forskjellige. Han vet hvor han bor, han kommer når jeg roper, og han er inne om nettene, Jeg følger framdeles godt med ham når han er ute (han holder seg alltid i nærheten og i øyesyn), og det er godt å se han kose seg :icon_redface: