Skrevet av Emne: sikkling  (Lest 1325 ganger)

Utlogget Katerundich

• Spretten katt
  • Takket: 2
    • Vis profil
sikkling
« på: 03 April 2006, 20:51:39 »
hehe... eg har vore vitne til noko som eg syns er kjempe rart.

pusabeistet mitt har aldri sikkla. verken når han kosa seg, ikkje i søvnet og heller ikkje i forholdt til mat.
frå den dagen eg fekk han i juni 05 fram til laurdag den 08.04.06 har katten min vore ikkje-sikkler.

eg veit ikkje kva som skjedde på denne laurdagen, men no sikkler han iallefall i søvnet. eg trudde at noko var galt, kikka opp i kjeften, men der var det ingenting utenom den dårlege ånden han alltid har hatt (og som dyrlegen deklarerte som ufarleg).

kva får ein katt som aldri ha sikkla til å sikkle så plutseleg?

heike

Attack`s

• Gjest
SV: sikkling
« Svar #1 på: 03 April 2006, 20:35:38 »
Dyrlegen min spurte om Bajas hadde siklet da han hadde gingivitt i munnen.
Det kan være et symptom på det.
Jeg ville sjekket det opp.
Bedre en gang for mye enn for lite :)

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://megamiaows.atspace.com
« Svar #2 på: 03 April 2006, 21:28:34 »
Tarzan begynte også plutselig å sikle,men etter han ble kastrert gikk det over!
Han drømte vel om lekre kattefrøkener tenker jeg!  :icon_neutral:
(N)Mega Miaow's Devon Rex- bøller med krøller!!

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03 April 2006, 22:16:16 »
Omvendt med meg, Ozzy begynte etter han ble kastrert! :humre:

Utlogget Katerundich

• Spretten katt
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03 April 2006, 22:44:43 »
Dyrlegen min spurte om Bajas hadde siklet da han hadde gingivitt i munnen.
Det kan være et symptom på det.
Jeg ville sjekket det opp.
Bedre en gang for mye enn for lite :)

kva er gingivitt?

heike

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03 April 2006, 22:50:28 »
Tannkjøttsykdom, står en link inne på kattehelse...

Utlogget Katerundich

• Spretten katt
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03 April 2006, 22:51:38 »
oi sann!
no googla eg på gingvitt.

trur me tek oss ein tur til dyrlegen snart.
han har dårleg ånde, har litt belegg og elsker å tygge på alt mogleg, spesielt bøker.
kanskje er det noko, ja?

uff, tilbake til dyrlegespørsmålet. siste gong me var hjå dyrlegen var da han blei kastrert i haust og den dyrlegen vil eg ikkje meir.

heike

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #7 på: 04 April 2006, 02:30:45 »
Og bare en ting for å være vanskelig..  :fnis[1]:
Pusen din kommer ikke til å begynne å sikle før lørdagen som kommer, altså 8 april??  :icon_eek:  :icon_neutral:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04 April 2006, 03:10:01 »
oi sann!
no googla eg på gingvitt.

trur me tek oss ein tur til dyrlegen snart.
han har dårleg ånde, har litt belegg og elsker å tygge på alt mogleg, spesielt bøker.
kanskje er det noko, ja?

uff, tilbake til dyrlegespørsmålet. siste gong me var hjå dyrlegen var da han blei kastrert i haust og den dyrlegen vil eg ikkje meir.

heike

Da velger man en ny veterinær, ta kontakt med Kattens Vern og hør med dem hvilken veterinær de bruker, vet at DB og andre Dyrevernorganisajoner er nøye på dette  :icon_wink:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Katerundich

• Spretten katt
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05 April 2006, 11:35:54 »
1) ja, eg levde ein heil veke fram i tida....oopps, slikt skjer av og til hjå meg.
2) ja, det var akkurat det eg gjorde, ringte DB og spurte kva dyrlege dei bruker. ringte til den med det same og spurte om sikkling. første som damo spurte om var om han hadde kanskje ete noko som var giftig.

lenge etter eg la på kom eg på at det kanskje kan ha vore tilfelle.

saken er at han ikkje har vore hjå meg frå onsdag til laurdag. han var på "ferie" i gammle huset i parken. eg syns det er lurt at han ikkje glemmer stedet fordi det er der eg veit han er i gode hender om eg treng å reise bort ein helg. Eg var ikkje bortreist no, det var meir sånn for at han er vant til det. (sånn som eg ofte øver med han å gå i transportkassa). siden eg ikkje var bortreist og sakna han var eg på besøk heile onsdagen, fredag og laurdag. sikklinga såg eg ikkje noko til før laurdag. då kom han inn frå ein tur i parken. eg tok han opp og kjennte ein lukt som var rar og godt samtidig. eg hugser at eg tenkte på ein plante, men kom ikkje på navnet der og då.

det var ikkje før etter telefonsamtalen med dyrlegen at eg kom på lukta igjen og denne gongen kom eg på kva plante det var. eg har vore gartner, så eigentleg bør eg kommt på det lenge før. thuja er planten. den er giftig og folk planter den overallt.
så, enten har han berre klattra i thujaen, eller så har han spist thuja, denne idioten. men lukta var der.
eg tok han med meg heim den laurdagen, og på kvelden låg han på fanget mitt og sov, sikklandes eg hadde ein stor våt flekk på boksa. da eg la meg la eg han på senga, og han berre fortsatte å sove og sikkle. men utenom at han virka veldig trøtt og sikkla, så virka han heilt normalt. og det var normalt og at han var så trøtt, han pleier vera det når det regner og når han var bortreist.

saken er at han ikkje sikkler lenger. det var laurdag kveld og søndag tidleg, og no er det slutt.

så, min teori er faktisk at han prøvespiste på thuja og at han hadde forgiftnings-symptomer. og eg er sur på meg sjølv at eg ikkje kobbla det før. me har vore kjempe heldig at han ikkje glaffsa i seg meir av denne helvetes planten. her er ein link med bilde av planten: http://www.hushjemhage.no/shop/thuja.htm

men me skal ta oss ein tur til dyrlegen likevel trur eg. har lest om corona-virus-vaksine og det skal han få. håper at han ikkje endå har viruset inn i seg.

heike
« Siste redigering: 05 April 2006, 11:44:25 av Katerundich »