Skrevet av Emne: Lidl mat  (Lest 635 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Lidl mat
« på: 01 April 2006, 00:41:00 »
Ufff...har så dårlig samvittighet nå  :icon_frown:
Kattene skulle få godmaten sin, og da vi var på Lidl så kjøpte vi sånn firepakning med våtfor til dem. Ga dem ene posen nå, og etter at begge to hadde smakt maten så kom det såre blikket...hva i h****vete er det du har gitt oss??? kaller du dette for godtmat??  :hihi[1]: de synes det smakte helt fælt...( og når jeg tenker meg om er det få produkter jeg liker der som de lager for oss mennesker også  :whistling: )

Slutte å handle mat på Lidl ja  :fnis[1]:

Hadde heldigvis Whiskasposer til dem i bakhånd, det liker iallefall bursdagsgutten Garfield  :love: Han får få Friskies Gourmet i morgen ( favoritten for tiden )
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget September7

• Fin pus
  • Takket: 2
    • Vis profil
SV: Lidl mat
« Svar #1 på: 01 April 2006, 01:55:19 »
Hehe, tviler ikke på at de rynket på nesen!  :fnis[1]: Gir TarZan kun kjente merker jeg...Whiskas, Sheba, Gourmet  etc. Da er jeg sikret! :D
Klem fra September7 :)

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Kjønn: Kvinne
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
SV: Lidl mat
« Svar #2 på: 01 April 2006, 03:05:37 »
Hehe.. Kjenner igjen den gitt! Tchibi er blitt generelt småspist i det siste, og bare småsmaker litt uansett hva hun får, og Rocky vil BARE ha Gourmet Gold Tunfisk eller tunfisk i vann... (Ikke i olje, det er viktig!)  :fnis[1]: Vet jo det ikke er bra for dem, så prøver å kutte ned til bare en halv boks på deling.
« Siste redigering: 01 April 2006, 16:50:34 av catzy »