Skrevet av Emne: Min lille gnager  (Lest 698 ganger)

Utlogget frøken

• Fin pus
  • Takket: 4
  • Kjønn: Kvinne
  • Jeg vil ha!
    • Vis profil
Min lille gnager
« på: 31 Mars 2006, 19:27:47 »
Jeg har tidligere fortalt om Sabotasja som gnager på fingrene mine,men det er ikke alt.
Hun gnager på ledninger!! Det er utrolig kjedelig at ledningene mine blir ødelagt(blir fort dyrt)
Men hun risikerer jo å få seg en skikkelig karamell!! Og det vil jeg jo ikke. Har prøvd å teipe rundt med elteip,men hun gnager like fullt.
Noen som har opplevd det samme? Hva kan det komme av? Og hva kan jeg gjøre for å få slutt på det??
Stolt av pusene ProMille og Tjukken

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
SV: Min lille gnager
« Svar #1 på: 31 Mars 2006, 19:42:20 »
Jeg har tidligere fortalt om Sabotasja som gnager på fingrene mine,men det er ikke alt.
Hun gnager på ledninger!! Det er utrolig kjedelig at ledningene mine blir ødelagt(blir fort dyrt)
Men hun risikerer jo å få seg en skikkelig karamell!! Og det vil jeg jo ikke. Har prøvd å teipe rundt med elteip,men hun gnager like fullt.
Noen som har opplevd det samme? Hva kan det komme av? Og hva kan jeg gjøre for å få slutt på det??

Hva med å smøre inn ledningene med noe soms maker vondt, mulig det kan kan hjelpe?

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Min lille gnager
« Svar #2 på: 01 April 2006, 16:34:54 »
Kan være hun kleier i tennene, det gjør de når de feller tenner. Har du nok leker til henne? Han mini'n våres her var voldsomt til gnager en stund, på ledninger. Vi ha han et stort strips som han kunne gnage litt på. Det hjalp. Han gnager ikke på ledninger lengre.