Skrevet av Emne: ÅÅÅÅÅÅÅÅ!  (Lest 1097 ganger)

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
ÅÅÅÅÅÅÅÅ!
« på: 24 Mars 2006, 14:53:59 »
Jeg har en venninne, som har en huskatt, på ca 8 måneder.
Ho har hele tiden sagt at ho skal sterilisere katten, men i går, fortalte hun meg at hun ville ha et kull på henne, til TROSS for at jeg har tatt henne med til kattehjemmet i Horten, og latt henne se hva som skjer, når for mange katter blir satt til verden!
Hun har en annen venninne igjen, som har fortalt henne, at det er absolutt best å la katten få kattunger!!!  :icon_mad:
Jeg sier jo at dette bare er tull, men venninnen min tror at hennes venninne har skikkelig peiling :skjelveleppe:

Noen som har noen gode linker, eller noen smarte ord å dele med meg, sånn at jeg kan prøve å få henne til å ombestemme seg ???
Tror det er en liten greie om penger inne i bildet også, men ho skjønner jo ikke at det blir da dyrere å sette et kull til verden, enn å sterilisere moren!!
 :zyell:

Blir så frustrert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

ellenh

• Gjest
SV: ÅÅÅÅÅÅÅÅ!
« Svar #2 på: 24 Mars 2006, 15:35:06 »
Hehe, det var det jeg skulle til å si; Hva med å vise henne svarene jeg fikk da jeg tenkte i samme bane?
 :humre:

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 25 Mars 2006, 15:02:03 »
 :icon_smile:
Supert at du ikke tok skade av svarene du fikk :icon_frown: :humre:

Utlogget sara

• Kattunge
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25 Mars 2006, 17:39:59 »
Skjønner at du blir frustret. Støtter ditt synspunkt; det er lov å bruke hodet
når det gjelder katter  :rules: Vi kan ikke bare la oss rive med av hjertet....
men mange av oss kattemennesker er vel temmelig emosjonelle - og gale  :crazy[1]:
Det er nok katter som trenger nye hjem; både huskatter og rasekatter  :x-fingre[1]:

Happiness is Being Owned by Birmans ;-)

ellenh

• Gjest
« Svar #5 på: 25 Mars 2006, 21:30:12 »
:icon_smile:
Supert at du ikke tok skade av svarene du fikk :icon_frown: :humre:

Man er da voksen nok til å høre på gode argumenter :wink[1]: :fnis[1]: Og som jeg skreiv i diskusjonen ble jeg veldig glad for at så mange engasjerte seg, og det var nok spesielt det som gjorde at jeg innså at det bare var dumt å sette kattunger på henne.