Både skjønner og skjønner ikke problemet her... 
Skjønner jo at det er frustrerende å ha en pus som vekker dere hver eneste natt.
Men skjønner ikke hvorfor dere ikke bare biter tennene sammen,går til innkjøp av sov-i-ro og stenger ham inne på badet!?
Javist vil han remje,men det går da over iløpet av noen netter og da vet du...da kan gubben igjen smile på jobb!!! :jippi[1]:
Nå nei du, så enkelt er det nok ikke! Du kjenner ikke vår Buster, denne karen er noe utenom det vanlige...

Da han begynte med natteranglinga si i fjor høst var han først innestengt på badet. Det hadde gått helt greit i nesten ett år, men plutselig en dag fant han ut at "Nei, nå skal jeg ikke ligge på badet mer!" Først prøvde vi å overse han, vi gjemte hodet under puta mens vi hørte han hylte av full hals, krafset på badedøra og reiv ned ting fra badehyllene i panikk etter å komme seg ut. Etter flere uker på det viset, endte det med at han fikk gå løs i hele huset. Har ikke tall på alle gangene vi ble vekket i løpet av ei natt, men etter å ha oversett han (i flere uker) virket det som han mistet interessen og ga opp. Men da var det også blitt mørkeste vinter´n her, og da er jo alle trøtte (både katter og mennesker).
Nå er rampen altså i full gang igjen, eneste forskjellen er at han er enda mer innbitt enn før. Det er ikke det at han vil ut heller, virker bare som han kjeder seg og vil ha oss opp av senga. Det er lyst ute, og han ser fugler og andre katter, klart han ikke orker å ligge i ro...

Nå er det jo ikke noe problem for meg da, for jeg kan godt ligge og høre på småpratinga til Buster og humre for meg selv. Jeg har aldri møtt en katt som er så skravlesjuk. Men det er klart at når matfar blir liggende våken hver natt, så er det ikke morsomt lenger.
Har prøvd (sånn ca. tusen ganger) å forklare mannen min at to katter faktisk er mye bedre enn én, men han ser bare regnestykket:
1 Buster = masse jævelskap
1 Buster + en venn = dobbelt så mye jævelskap
Får vel bare stappe "sov i ro" i øra på gubben, og tvansgleke med Buster til han sovner av utmattelse... :hihi[1]: