Skrevet av Emne: Tips, ros og ris  (Lest 1776 ganger)

Utlogget TBSkippy

• Koseklumpen
  • Takket: 9
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Her bor TBSkippy
Tips, ros og ris
« på: 10 Mars 2006, 11:28:29 »
Registrer at mitt kjønn representerer det absolutte mindretall.  Katter er er muligens en jenteting.  Men ser man på kattens væremåte opp imot guttas væremåte burde det vært motsatt.

Imidlertid gav tittelen på denne delen av forumet en idé (dum sådann):  "Tips, ros og ris" , hva om vi hadde et tilsvarende tema som hete
"Ch(T)ips, k(r)os og f(r)is"?
 :jippi[1]:

Ikke det sa du?  Nåja, tanken er tenkt.

ROS:
Uansett, av et knippe på ca. 4-5 katteforum, er dette forumet det som er mest oppdatert og aktivt.  Sammenliknet med også hundefora, er dette forumet det beste.   HEIA, STÅ PÅ!
« Siste redigering: 10 Mars 2006, 15:25:18 av TBSkippy »

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Tips, ros og ris
« Svar #1 på: 10 Mars 2006, 12:09:31 »
Er nok masse jenter fra TB Skippy, men kan ikke du lage en liten kampanje der du inviterer gutter inn her  :crazy[1]: Tusen takk for skryt, jeg synes også dette er det mest aktive og beste katteforumet.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget TBSkippy

• Koseklumpen
  • Takket: 9
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Her bor TBSkippy
« Svar #2 på: 10 Mars 2006, 12:28:51 »
Er nok masse jenter fra TB Skippy, men kan ikke du lage en liten kampanje der du inviterer gutter inn her  :crazy[1]: Tusen takk for skryt, jeg synes også dette er det mest aktive og beste katteforumet.

Det hender jo at man er innom andre fora, kan jo legge inn et godt ord om Katteprat.no på disse ved høvlige anledninger.  Har forøvrig nevnt dette forumet for en arbeidskollega.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10 Mars 2006, 12:39:25 »
 :neie:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
« Svar #4 på: 10 Mars 2006, 15:10:26 »
TBSkippy skrev:
Sitat
Uansett, av et knippe på ca. 4-5 katteforum, er dette forumet det som er mest oppdatert og aktivt.  Sammenliknet med også hundefora, er dette forumet det beste.
Helt enig, er/har vært medlem av andre fora, de er ikke i nærheten av dette. Dette er ryddig og seriøst.
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #5 på: 10 Mars 2006, 15:43:20 »
Jeg er også medlem av div andre forum innen for katt. Er veldig aktiv på to rasekatt forum ( maine coon og devon rex) men det er her jeg virkelig føler meg hjemme.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01 April 2006, 15:16:42 »
Koselig å høre  :savle[1]:
Hehe..er inne og sniker litt på hundesonen nå, aner ikke om det er aprilspøk, men det nevnes at Canis har kjøpt hundesonen og det er IKKE folk fornøyd med hehe  :hihi[1]:
Vi har også blitt forespurt tidligere om å samarbeide med PIP fra omplassering.no i et fellesforum  :ad[1]:
Katteprat.no skal aaaaaaldri bli en del av et dyreforum  :fnis[1]: Katteprat.no skal allltid drives av meg, og skal IKKE selges, og det skal drives på samme måte som nå, med "lokale nyheter på forsiden av Katteprat.no som kommersielle sider aldri hadde tillatt.

Mulig dette forumet blir veldig stort i fremtiden og at vi er avhengig av sponsorer, men det skal begrense seg til noen bannere, og ikke til noe eierskap  :hihi[1]: Om det så skulle være, ville jeg heller at medlemmenes skulle vært med og eid dette, enn at noen store kommersielle sider skulle eid det.