Skrevet av Emne: Aktivitetsbrett til katt?Leter etter Trixie Cat Activity Board, se film i tråden  (Lest 4297 ganger)

Utlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Kjønn: Kvinne
  • Bergenser
    • Vis profil
Tenker også det kunne vært fint for Pinot. Så må han kjempe litt for maten  :)

Utlogget Pusur07

• Super avhengig pus
  • Takket: 36
    • Vis profil
Prisen vil nok normalt ligge på rundt 700,-
Sjefen min er litt veldig grei av og til så det skulle ikke bli like dyrt.

Utlogget Bee

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 125
    • Vis profil

Utlogget Vesla89

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 32
  • Turboline, Rabalder og Ferraria <3
    • Vis profil
De brettene så morsomme ut. Hadde vært noe for disse her, for å aktivisere dem.
Men var litt av en pris :shockeed:

Turboline Josefine 27.juli 2008, Rabalder Labbetus 17.juli 2009. Ferraria Afrodite 23.juli 2010.
Alle gode ting er tre

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 257
    • Vis profil
Ja, mye billigere der ja, men kommer vell akkurat ved tollgrensen. Jeg er så lei av å betale meg ihjel på toll for jeg er den som alltid får toll på ting jeg bestiller, både når det er under 200 også- da klarer de å ta med frakten slik at jeg betaler toll for frakt+beløp. Har nesten slutta bestille i utlandet lengre.
Så med den prisen jeg får brettet for her tror jeg ikke det blir vesentlig stor forskjell til slutt :)

Utlogget Bee

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 125
    • Vis profil
Derfor er jeg glad jeg bor i EU-land når det gjelder netthandel. 700kr for et sånt brett syns jeg var meget dyrt, men for all del, det er bare min personlige mening.
Vet det er mange som har det brettet og de er strålende fornøyde  :icon_smile:

Utlogget Pusur07

• Super avhengig pus
    • Vis profil
Ja, mye billigere der ja, men kommer vell akkurat ved tollgrensen. Jeg er så lei av å betale meg ihjel på toll for jeg er den som alltid får toll på ting jeg bestiller, både når det er under 200 også- da klarer de å ta med frakten slik at jeg betaler toll for frakt+beløp. Har nesten slutta bestille i utlandet lengre.
Så med den prisen jeg får brettet for her tror jeg ikke det blir vesentlig stor forskjell til slutt :)
Dyreutstyr er av de tingene som ikke er vanlig toll på, det er moms av pris + frakt når verdien er over 200,- Jeg har sjekket dette med tollvesenet.

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
Derfor er jeg glad jeg bor i EU-land når det gjelder netthandel. 700kr for et sånt brett syns jeg var meget dyrt, men for all del, det er bare min personlige mening.
Vet det er mange som har det brettet og de er strålende fornøyde  :icon_smile:
Ja, nå hadde jeg ikke kjøpt det for 700 heller men prisen jeg får det for (475 kroner) er ok i forhold og kommer antaglig til å bli lavere enn frakt + pris + toll om jeg bestiller i utlandet :)
Er så irriterende med den tollen i norge.  Heldig du som bor i utlandet sånn sett ja :) :)
« Siste redigering: 23 Oktober 2010, 13:41:21 av miss »

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
Dyreutstyr er av de tingene som ikke er vanlig toll på, det er moms av pris + frakt når verdien er over 200,- Jeg har sjekket dette med tollvesenet.

Hvorfor er det annerledes? Da kan man jo bestille enda mindre..
Jeg synes den tollregelen snart kan bli høyere. Hva får man for 200 kroner :/

Utlogget Pusur07

• Super avhengig pus
    • Vis profil

Hvorfor er det annerledes? Da kan man jo bestille enda mindre..
Jeg synes den tollregelen snart kan bli høyere. Hva får man for 200 kroner :/
Jeg fikk ingen forklaring på hvorfor, men er flere varergrupper det gjelder for, bla. klær

Utlogget Pusur07

• Super avhengig pus
    • Vis profil
Sjefen mn la seg på en annen kalkyle enn normalt så da blir det ca 475,- for det brettet.

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 80
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
Jeg sjekka ut mange av bretta til hun svenske - Nina Ottossen, en gang jeg var innom en dyrebutikk i Tøckfors, som hadde slike, fant ut at alle var for enkle å løse for siamesere, men prisen lå fra 350 og oppover...
Men å aktivisere de med det - nei, det ville jeg ikke brukt penger på.

Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan.
Walt Disney

Utlogget MissMjau

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 107
    • Vis profil
Jeg sjekka ut mange av bretta til hun svenske - Nina Ottossen, en gang jeg var innom en dyrebutikk i Tøckfors, som hadde slike, fant ut at alle var for enkle å løse for siamesere, men prisen lå fra 350 og oppover...
Men å aktivisere de med det - nei, det ville jeg ikke brukt penger på.

Selv om slike brett ikke funker for dine siamesere, kan de helt fint funke for Miss sin puser.

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
Nina Ottoson brettene har jeg ikke lyst på heller, men dette synes jeg ser fint ut for mine puser- fordi tørrfor er snop for dem :)

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 80
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
Selv om slike brett ikke funker for dine siamesere, kan de helt fint funke for Miss sin puser.

Takk!! :biggrin:

Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan.
Walt Disney