Skrevet av Emne: Boks/krukke til å ha tørrfòr i  (Lest 5818 ganger)

Utlogget fanta

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 20
  • Kjønn: Kvinne
  • Alle gode ting er tre : 3 puser
    • Vis profil
Sv: Boks/krukke til å ha tørrfòr i
« Svar #40 på: 03 Oktober 2010, 07:35:17 »
Jeg handla endel fra handlers.no før og fikk tak i en svart stort boks med hjul og praktisk lokk. betalte bare 149,- og den rommer 10kilo kattemat. ser de ikke har den på siden sin , når jeg bestilte den sendte jeg en epost og hørte om de hadde noe sånt. og det hadde de. kom på døra mi gratis

Utlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Bergenser
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03 Oktober 2010, 09:34:09 »
Jeg er velidig fornøyd med denne. Det var en krukke min mor hadde. Den er kjøpt i Bergen, men hun kan ikke huske hvor.

Jeg hadde tenkt meg på Ikea for å kjøpe den krukken som Dennis viste, men så kunne jeg få denne av min mor, og den er super.
Ikke så fin som den på Kremmerhuset, men jeg liker at denne er i stål, og at den er skikkelig tett med god lukkemekanisme. Skulle gjerne hatt en til.
Men takk Virrus88 for ditt tilbud om å handle den fra Kremmerhuset.

Utlogget Virrus88

• Lettere forvirret
  • Sjefskatt
  • *
  • Takket: 8
    • Vis profil
    • Hjemmesiden min, omhandler for det meste kattene + salg av håndarbeid/katteutstyr
« Svar #42 på: 03 Oktober 2010, 14:21:07 »
Den er god Betine:)

Om noen andre er interesserte så tror jeg det var 2stk igjen på Kremmerhuset her i Bodø, og handler mer enn gjerne for dere andre om dere ikke får tak i der dere bor.

Jeg skal iallefall sikkre meg en slik en selv, for nå bruker jeg den boksen man får i kattungepakken til Royal Canin(rommer ca 2,5 liter tror jeg der var, gjennomsiktig plastboks)

Hjemmesiden min: http://opsahlsverden.blogspot.no/
Man får det man ber om, alltid!