Må bare dele noen tanker med dere her inne nå... Naboen min har verdens nydeligste katt... Men naboen er ikke så veldig snill mot den synes jeg... Pusen er ute hele natten uansett om det er minusgrader eller plussgrader,snø eller regn... Idag tidlig var det 18 kuldegrader her, og jeg våknet av at den mjauet veldig utenfor.. Håper at den ble sluppet inn da.. Stakkars liten!!!!
Jeg snakket med ham igår, for pusen fikk juling av en stor hannkatt på søndag kveld, så vi ringte på og sa ifra til ham.. Men de tok den ikke med til vet eller noe, bare lar katten gå ute i all slags vær...
Han fortalte meg igår at de hadde tatt inn tissekassen til henne igjen(hun har ikke hatt noen inne på flere år), men da hun ikke skjønte hvordan hun skulle bruke den, og tisset og bæsjet utenfor kassen,så ble hun kastet ut igjen.. Åhhhh jeg blir så sint.....
Han sa også at de "måtte ta henne snart", for hun var blitt så aggressiv i det siste(kanskje ikke så rart tenkte jeg, hvis hun aldri får kos). jeg sa til ham at det kanskje var det beste, så hun slapp det livet hun hadde nå....
De vil nemlig ikke ha henne så mye inne selv om pus vil det, for hun klorer på møblene... Ja jeg blir sint på sånne folk!!!
Hva skal sånne med kjæledyr?
Noen som har noen tips om hva jeg kan si til naboen?
Synes dette grenser veldig til "dyremishandling" jeg...
Noen som har noen formeninger rundt dette?
Er det bra at katter er ute i så mange kuldegrader da?
Og jeg kan vel ikke begynne og ta henne inn, for da har jeg vel gjort det helt store, og blir ikke kvitt henne igjen?
Åååååh blir så sint.. stakkars pus tenker jeg....