Skrevet av Emne: Bad  (Lest 519 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Bad
« på: 23 Februar 2006, 00:26:12 »
I kveld har både jeg og Faramir dusjet!  :humre: Ikke det at det er en sensasjon at JEG har dusja, men jeg måtte dusje sammens med han for at han skulle roe seg ned...
Vi har nemlig en steamdusj, med glassdører i, og først så satt jeg på en stol utenfor dusjen, med dørene tett innmot kroppen, og lente meg inn, men det blei for travelt, for Faramir ville UT! Så da såg jeg ingen annen løsning enn å sette meg inni dusjen (på en innebygd "benk") og sitte der med dørene igjen, så slapp jeg at han plutselig hoppa ut og sprang kliss inn på stua og oppå forsterkeren f eks.... hehe..  :humre: Og det gikk jo glimrende! Hadde på et så lavt trykk på dusjhandtaket at det var bare å legge den fra seg, så slapp man å skru på og ta om og om igjen. Og når vi først var i gang så tok vi en hel storvask og vårrengjøring med det samme. Zalo, vanlig kattesjampo, grease remover, snowy blue og til slutt creme rince. Jepp, da var fetthalen borte! Masse handduker, og klipping av klør, og så fikk han ligge på pelspleddet foran en varm peis og tørke seg selv. Tørr på et nano!  :icon_smile: Masse kos og børsting etterpå!  :icon_mrgreen: Shakira blei litt misunnelig på behandlingen, så hun måtte også komme og få litt børst og klapp... sjalu?  :whistling: Og i morgen er det bad for de to andre. Heldigvis har ikke de så vanskelig pels! En runde med èn sjampo, og så er vi ferdige!  :icon_biggrin:  Man får hvertfall bort en del løshår på de med et bad, noe som trengs her i garden! Hår OVERALT!  :humre:

Heidi K

• Gjest
SV: Bad
« Svar #1 på: 23 Februar 2006, 08:57:12 »
Hehe. Artig når de ikke er helt rabiate i dusjen.  :x-fingre[1]:

Frost liker badene hu. Så lenge hu får stå selv i dusjen og ikke blir senka ned i vann  :)

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://megamiaows.atspace.com
« Svar #2 på: 23 Februar 2006, 10:09:57 »
Jeg bruker også den metoden...setter meg inni dusjen ilag med de små og lar det stå til!  :icon_smile:

Min Birma synest også det er helt ok å dusje..han står musestille til det hele er ferdig. Men det skal være sagt at ett par bedende blikk underveis- ja, det må jeg regne med!  :fnis[1]:
(N)Mega Miaow's Devon Rex- bøller med krøller!!

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23 Februar 2006, 12:09:12 »
Min Birma synest også det er helt ok å dusje..han står musestille til det hele er ferdig. Men det skal være sagt at ett par bedende blikk underveis- ja, det må jeg regne med! :fnis[1]:

Du er jaggu heldig! :fnis[1]: