Skrevet av Emne: Ormekur/Pencilin  (Lest 890 ganger)

Utlogget Tamlin

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Ormekur/Pencilin
« på: 20 Februar 2006, 14:25:37 »
Kan jeg gi Tamlin pencilinkuren sin. Han kasta opp i går å der kravla det godt gitt fysj, masse spolorm  :ad[1]: Jeg har gitt han ormekur i dag, og lurer på om pencilinen kan svekke virkningen av tablettene, noen som vet det?
Det stod ikke noe på pakningsvedlegget hvordan panacur var med andre medisiner.

Pencilin tar jo bort litt av effekten på oss om vi spiser p-piller så blir litt usikker.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
SV: Ormekur/Pencilin
« Svar #1 på: 20 Februar 2006, 14:46:02 »
Det koster vel ikke så mye å ringe fagfolk og spørre, men etter min mening så tror jeg ikke det skal ha noe å si. Gi han ormekur du.

Utlogget Tamlin

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 101
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20 Februar 2006, 14:58:04 »
Ormekuren har jeg allerede gitt, er pencilina jeg lurer på . Han skal egentlig være ferdig med pencilina, men jeg gir han litt ekstra, så dyrlegen vil jo begynne å lure hvis jeg spør om det :p Det er fordi at i helgen så var vi helt snøfaste her, og hadde ingen mulighet til å få kjøpe c/d foret så han måtte spise det andre. Å da blir han jo syk, så da måtte jeg gi pencilin litt lenger for å hindre at krystallene blomstra opp igjen.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20 Februar 2006, 15:26:32 »
Akkurat det med penicilinen har jeg ikke peiling på, kanskje noen andre kan svare??  :icon_idea:

Utlogget helle

• Koseklumpen
  • Takket: 5
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24 Februar 2006, 19:06:51 »
Helt ærlig ville jeg ventet med penclinen siden katten din er snart ferdig med den alikevell som du sa.
Pencilin virker jo rensende og hjelper kroppen meg og få slutt på det vonde hvor enn det er i kroppen. Så ut fra det lurer jeg litt på om ormkuren vil blir kjørt på av pencilinen?. Kan ikke si jeg er sikker på mitt svar.

Men det gjør vel ikke no og ringe, kan ringe til en dyrlege du ikke kjenner til hvis du er litt redd for at dyrlegen begynner og "lure":) hehe Kan gi deg nummeret til en dyrlege i Drammen :  32827300