Så til min erfaring med klinikken.....RÆVVA :ad[1]:

Det var svindyrt,1200kr for felv/fiv test og avføringsprøve av andre årsaker.
Gjetter på en ca 500kr om det hadde vært på Evje om ikke rimeligere.(honorar medregnet)
Skulle opprinnelig hatt mannen som var en argogang jævel etter mitt første inntrykk,men så ble det forsinkelser,så Siv ble det i stedet.
Syns hun var teit jeg

,men grei nok.
Secret purrmalte og storkoset seg mens vi ventet.
Jeg er vant med narkose og blodtaking i halsen,men her ble det blodtaking i ene forbenet uten narkose.
Jeg har hatt narkose også før når det har blitt tatt blodprøve på det viset.
Secret strittet i mot og ble ble han plutselig "sur og redd" i følge Siv.
Jeg slo an en "spøk" i blidt tonefall med at jeg dessverre ikke har vent kattene til med strikking i årene fra dem var små

Men ihvertfall,Secret ble tullet inn i et hånkle og var veldig flink og den fikk masse blod.
Hadde jo tenkt å ha han værende der mens jeg ventet på toget,men valgte å ta han med meg.
Så han sjarmerte damene på dyrebutikken på slottet i stedet,mens jeg shoppet et par bursdagsgaver til et par venner av Nicholas som også snart har bursdag.
Så gikk vi å spiste,så hentet katten som hadde sovet omtrent hele tiden etter han fikk diskutert ferdig med damene.
Slottet har passet katt på for meg før også,dem er kjempegreie.
Så vel hjemme,så savnet kattene Secret og Secret savnet dem.
For en blodprøve så ble jeg ikke skremt av dem,men pga prisen,magefølelsen,og mye bedre opplevelser i Travparken,så dropper jeg å ringe til dem på Lund noen flere ganger .