Skrevet av Emne: Plastikk  (Lest 822 ganger)

Utlogget UP

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 86
  • Kjønn: Kvinne
  • Kan ikke ta potene av tastaturet - katt
    • Vis profil
Plastikk
« på: 17 Februar 2006, 23:16:30 »
Hei.

Legger jeg inn dette på rett sted tro?

Jeg bare lurer på hva det betyr når katten tygger på plastikk før han kaster opp? Katten vil ikke ha gress..
"Handling betyr mer enn ord..."

Heidi K

• Gjest
SV: Plastikk
« Svar #1 på: 17 Februar 2006, 23:22:14 »
Jeg tror det bare er en form for "fetisj". Frost tygger på plastposer o.l. hvis jeg har glemt å legge dem i skapet og sånn. Andre katter gnager på andre ting. Frost elsker kattegress - så hun får jo gnagd på det også.

Men ta å rydd vekk det som er mulig - ikke greit hvis noe av plasten skulle bli sittende fast i magen og blokkere eller noe sånt.

Josefine

• Gjest
« Svar #2 på: 19 Februar 2006, 12:52:00 »
Hei!

Kråke-pus (1/2 år idag...stor liten pus!)  liker også plastikk, både å tygge på (passer veldig på der!), men aller helst ligge på...?  Har en sånn kjempestor pose fra IKEA (likte du den gule handleposen - kjøp en blå, veit dere?!) som jeg pleier å ha tøy fra vaskemaskinen i når jeg skal henge opp... lille pusa bare elsker denne posen - med eller uten våte klær oppi... hu ligger oppi der når jeg bærer den ut fra badet, mens jeg henger opp, og etterpå....noen ganger ser jeg posen beveger seg opp ned bortover - artig!  Hu er så søt da! :love:

Josefine & vesle pusen Kråka

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19 Februar 2006, 15:18:38 »
Mine sine liker ikke å tygge på plastposer, men strips derimot! Ja DET er konge det! Det virker som at det tygger på stripsa for at de kleier i tennene.. :icon_neutral: Plastposer bruker til å gjemme seg i her, og gjerne papp-poser og pappesker også... :neie: