Secret var også en koseklump av dimmensjoner,men jeg kjente heller ikke igjen denne beskrivelsen da jeg fikk han hentet ut av Cargo.
Men 1 natt og vel hjemme med andre katter igjen så kom den supre personligheten tilbake på et nu.

Jeg har fått katter med fly eller hentet selv,Cali fikk jeg av noen svensker som hadde tatt han med fra Stocholm da dem var på utstillingi Norge.
Dem kjørte bil,så ble han hentet hjem til Lene,dratt på utstilling 2 dager,så på toget i mange timer,så hjem her.
Han brydde seg midt bak bare han fikk kos og oppmerksomhet.
Så katter er veldig forskjellig.
Felix hentet min mor i Arendal,men jeg måtte møte dem i Kr.Sand---1.5 t hjem for han hylte hjerteskjærende.
Men ikke for det,det gjør han enda,han hater å sitte innestengt i et kattebur.
Jeg er utrolig stolt av personlighetene mine på alle kattene her,dem er så gode og utadvendte.
Er bare Kiss her som ser folk an,men slik var hennes mor også,og for all del,damer er damer :wink[1]:
Jeg elsker hannkatter :savle[1]:
Ellers koster det ca 800-1000kr å sende en katt.Det var mye billigere før har jeg hørt.
Det er billigere å sende med fly enn å hente selv om en skal fly selv.....om en ikke får tak i billigbilletter.
Jeg skal jo til Tyskland til våren,og oppdretter fant et tysk selskap som alltid har billig billetter.
Kommer veldig an på dager og høytider,men en kan få billetter ned i 300kr,fremfor 4000kr 1 vei med SAS.
Innen Norge,om en ikke kan reise med feks Norwegian,så er det billigere å få sendt katten.
Kan ta tog ja,men da kan bli like mye stress for en katt.NSB frakter ikke dyr alene lengre
Men Superhanne....der er jo bengaloppdrettere i Rogaland og i Aust Agder området også

Altså om du ikke er ute etter noe helt spessielt av linjer osv