Skrevet av Emne: Garfield & Labben har fått smaken av å være ute :)  (Lest 764 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Garfield & Labben har fått smaken av å være ute :)
« på: 09 Februar 2006, 23:55:56 »
Garfield og Labben har fått være ute litt de siste dagene, masse snø ennå, men ut skal de  :icon_neutral: Garfield pilte rett opp til naboen ( huseieren ) og gikk rett opp i vinduskarmene hos dem, også tar han den typiske og vrenger hele hodet sitt mens han kikker rundt seg  :love: Håper ikke Garfield får det for seg at han skal være hos dem hele tiden, han er jo ganske nervøs av seg og piler vekk fra ukjente folk så krysser fingre  :x-fingre[1]: Labben har kun holdt seg rett utenfor døren foreløpig, men begge kattene har funnet ut at det er veeeeldig gøy å skrape på ytterdøren og mase om å få gå ut en gang til....vil ikke ha dem ute på nettene, så det nekter jeg dem såklart  :love:

Hva gjør deres katter når de får være ute, holder de seg inntil hjemmet eller springer de avgårde med en gang, kommer de når dere roper?
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
SV: Garfield & Labben har fått smaken av å være ute :)
« Svar #1 på: 10 Februar 2006, 21:24:58 »
Kattene drar nok ofte avgårde, men kommer alltid hjem når jeg roer på de. De er svært lydige spånn.  :icon_smile: Jeg tror uansett ikke de er så altfor langt avgårde, det tar aldri lang tid før de står på trappa.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10 Februar 2006, 22:51:42 »
Håper våre også blir sånn som det  :x-fingre[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget cicca

• Fin pus
  • Takket: 16
  • -ceclie
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11 Februar 2006, 12:33:49 »
Mine og kommer når jeg roper! :)

Da kommer de pilene ut av skogen og rett inn mens de begynner å male og purre og kose! :)

Masse snø her og, men det er ikke no problem! Er moro å se på de når de trasker rundt i snøen og rister på føttene for hvert skritt de tar!  :icon_lol: 

Mine hender er ute om natten og, men vil de inn steller de seg bare utenfor soveromsvinduet og mjauer! For da vet de at et trøtt tryne dukker opp i vinduet og åpner for de uansett når på døgnet det måtte være!  :icon_arrow:

Ja, de er vel litt bortskjemte da.. kremte...   :icon_frown:

Kismet

• Gjest
« Svar #4 på: 12 Februar 2006, 15:06:17 »
Etter at det ble vinter og kaldt ute er de ikke så interessert i å ut, men jeg lukker døra bak dem og de tusler avgårde.

Jeg slipper de aldri ut når det er blitt mørkt (eller nesten mørkt), og aldri om natta.

De er sjelden ute så lenge nå at jeg blir bekymret og må ut og rope, men sist jeg ropte på yngstemann, kom han løpende i vill fart og var så ivrig at han nesten snubla i et gjerde han hoppa over.

Så joda, de kommer om de hører meg.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12 Februar 2006, 20:12:06 »
Spennende å høre om andre sine erfaringer  :wink[1]: