Skrevet av Emne: Edens have eller Øde-Pus kattepensjonat?  (Lest 2840 ganger)

Utlogget Tobben

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 19
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Edens have eller Øde-Pus kattepensjonat?
« på: 22 Oktober 2009, 10:41:26 »
Jeg prøver igjen, jeg ....

Jeg har surfet mye rundt på internett på jakt etter det perfekte kattehotellet, for ikke hvem som helst får lov til å passe på gullgutten min  :blushes:

Jeg står igjen med to aktuelle kandidater:
Edens have i Enebakk. Her har de ti rom og utegård. Ser veldig fint ut på bildene, men det er ikke så lenge siden de åpnet (et par år, kanskje?). Har hørt mye positivt om dem. www.kattehotellet.no

Øde-Pus på Nesodden. Her har de 40 rom, og ikke utegård. Ser greit ut på bildene. De har holdt på i sikkert 20 år. I "gamle" dager hørte jeg mye positivt om dem. Fruen i huset driver kattepensjonatet, mens mannen er veterinær - de tilbyr derfor vet.behandling for kattene som "bor" der. www.ode-pus.no

Er det noen her som har hatt kattene sine hos noen av disse, og som kan gi meg noen hint om hva jeg skal velge. (Jeg må vel innrømme at jeg heller litt til Edens have pga størrelsen og at det ser så koselig ut der, men jeg skulle gjerne visst litt mer om de. Thorbjørn er SÅ viktig for meg, og jeg vil være sikker på at han har det godt!)
« Siste redigering: 17 Januar 2017, 17:36:57 av Monica »
Én katt forvandler det å komme hjem til et tomt hus til det å komme hjem. V. Martin

Innlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Bergenser
    • Vis profil
Sv: Edens have eller Øde-Pus kattepensjonat?
« Svar #1 på: 22 Oktober 2009, 10:49:49 »
Oj, så flott Edens have ser ut. Skulle ønske det var noe sånt i Bergen. Jeg har ikke hørt om disse før, så jeg vet jo ikke hva som er best. Men jeg ville i hvertfall tatt en nærmere kikk på Edens have.

Utlogget Catzerine

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • www.ravnkroken.no
« Svar #2 på: 22 Oktober 2009, 13:19:19 »
En av kattungekjøperne våre fra i fjor har brukt Edens have flere ganger og snakker veldig varmt om dem.

C+

Utlogget Tobben

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22 Oktober 2009, 13:59:14 »
En av kattungekjøperne våre fra i fjor har brukt Edens have flere ganger og snakker veldig varmt om dem.

C+

Det er den beste reklame  :nod: Når noen bruker samme hotell flere ganger, så må det være bra! (Har hørt det samme fra andre, også. )
Én katt forvandler det å komme hjem til et tomt hus til det å komme hjem. V. Martin

Utlogget cath

• Fin pus
  • Takket: 7
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30 Oktober 2009, 11:59:07 »
Jeg har tidligere brukt Ødegård som veterinær da jeg bodde på Nesodden og vet at de tar godt vare på kattene.
Men har ingen erfaringer med kattepensjonatet de driver med  :icon_neutral:

Utlogget Tobben

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02 Mai 2010, 20:46:41 »
Edens Have anbefales på det varmeste! Verdens koseligste mennesker som driver hotellet, og jeg følte at de tok godt var på Thorbjørn. Han var nesten helt som vanlig da han kom hjem igjen, og ikke noe tegn til å være fornærmet eller holde seg unna oss. Eneste forskjellen jeg merket var at han var ekstremt kosete.

Det som var det største problemet var veien dit - dårlig grusvei i vårløsningen  :shockeed: Vi grudde oss veldig for å hente han, men - serviceinnstilte som de var, så kjørte de Thorbjørn ned til hovedveien.