Skrevet av Emne: Driver å lager katteseng...  (Lest 918 ganger)

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Takket: 86
  • Kjønn: Kvinne
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
Driver å lager katteseng...
« på: 07 Februar 2006, 12:42:41 »
Driver å lager ei ganske stor katteseng nå. Har snekret den sammen, pusset den ned og skal begynne på 2.støket med maling. Men så er det et par ting jeg lurer på... Er det noen her som vet hvor en får tak i sånn stoff som er på de fleste klatretrær? Sånn mykt og "hårete". Kan ikke si jeg har sett det noe sted før... Tekte jeg skulle trekke "dyna" oppi den med sånt stoff. Åsså lurer jeg på hvor en kan få tak i ruller med skumgummi. Kunne tenkt meg å ha skumgummi under den øverste "dyna" for å gjøre senga ekstra myk.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
SV: Driver å lager katteseng...
« Svar #1 på: 07 Februar 2006, 14:17:04 »
Enten kan man kjøpe teppebiter å bruke, eller så går man i en stoffbutikk og ser om de har sånne fluffygreier, er samme type stoff jeg brukte til å lage sånne leggvarmere med i sin tid da Hyperstate eksisterte  :icon_neutral:

Om du ikke finner noe så kan man alltids bruke et pledd som er litt tykt  :icon_wink: gjerne med litt skumgummi under  :jippi[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #2 på: 07 Februar 2006, 15:17:35 »
Jeg skal ha skumgummi med trekk på underst i senga, åsså skal jeg lage en "madrass" av en gammel dyne til å ha oppå der igjen. Er den "madrassen" jeg skal trekke med "fluffy"-stoff (blir kanskje LITT tykt med teppe-rester til det... :fnis[1]: ). Da blir jo senga ekstra myk og så kan jeg legge varmeflasker imellom skumgummien og "madrassen" når det er kaldt.
« Siste redigering: 03 Oktober 2006, 13:46:46 av -BlueLuna- »

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10 Februar 2006, 00:49:35 »
er det teddystoff du mener? Det burde de ha på tøybutikker.

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #4 på: 10 Februar 2006, 10:01:02 »
Prøv her: http://www.stoffogstil.no/default.htm

Har vært inne i denen butikken en gang og det er litt av et mekka. Tror du finner apsolutt det du trenger der.

Bra service har de også.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #5 på: 10 Februar 2006, 11:38:03 »
Catzy, jeg tenker på "langhåret" plysj, egentlig. Har vært innom flere stoffbutikker, men de sier det ikke er å få tak i lenger... Mulig jeg må prøve noen hobby-butikker, der har de kanskje litt større utvalg i sånn som er litt utenom det vanlige. Men ellers vurderer jeg fleece-pledd da. Det er jo godt og varmt. Og billig! Vi får se hva det blir til...
Takk for linken, Kattemor-! Skal sjekke den! :)