Skrevet av Emne: Katte Navn  (Lest 1914 ganger)

Mandy

• Gjest
Katte Navn
« på: 28 Januar 2006, 15:07:04 »
:zhello: nå ska æ kanskje få mæ ei t katt!!! :LØPEPUS:  :kryssfingre: så da lure æ på om non ta dokker hadd nokkon fårslag t navn ??? :katt4: (engelsk, kanskje??) :crazy:    :brunepusen: pliz svar!!! hilsen Mandy :zbye: [/b][/i][/u]

Mandy

• Gjest
Sorry!!
« Svar #1 på: 28 Januar 2006, 15:12:08 »
sorry assa! herre kom på litt feil sted.. :åhhhh: så e villa bare si sorry!!! :hellopus: vel jort e jort å elg e elg!!!

Wendy

• Gjest
OKEY.GREIT DT.
« Svar #2 på: 28 Januar 2006, 17:20:08 »
JA DA DT ÆR OKAY DT. SÅNSÅM MÆG ÆR DU JO GJEST :thumbsup:  :roll: DT ÆR JO SLIKKT SOM KJÆR NÅR MAN ITJE ÆR MEDLEM. :katt3: T DÆRE SÅM ÆR MEDLÆM: KOFFÅR KANKE ALLE :hæh: SKRIV ALLE STAN????? DT  :zcry: ÆR UTÆT FÆRDI :cry: MÆN HÆR ÆR FORLAG TÆL NAVN: :katt5: PUSI  :katt2 TIGER GUTT ÅGSÅ TÆL SISST: :kattungen: KITTY (DT ÆR ENGELDK!!!)  :zbye: DA :zyell:

Mandy

• Gjest
TusenTakk!!!!!!!
« Svar #3 på: 28 Januar 2006, 17:25:24 »
Sitat
ja takk får svar, da Wendy :mrgreen: eni me dæ: alle burd få skriva alle stan :zyell: vær så  :zpray: snill alle dokker andre :zplease: ja takk får engelsk navn da Wendy :thanx:  :zmile:  :katt8:

Anonymous

• Gjest
Katte Navn
« Svar #4 på: 28 Januar 2006, 17:27:59 »
oi  :dunk: sitat skult ikk vera dær!!!!!!!!! mn mn.  :turmedhund: feil e feil å d e æ flink t :zyell:

Mandy

• Gjest
OPS I DID IT AGIN!!!!!!!!!!!
« Svar #5 på: 28 Januar 2006, 17:29:44 »
filern glømt å skriv kæm æ e

Utlogget helle

• Koseklumpen
  • Takket: 5
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #6 på: 28 Januar 2006, 19:33:24 »
hehe må si jeg ikke skjønner mye av dialekten deres :)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #7 på: 28 Januar 2006, 20:45:03 »
Ikke jeg heller, og man må være registrert for å lese og skrive innlegg alle plasser, bli medlem da heller  :hilse:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Katie

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 8
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #8 på: 28 Januar 2006, 22:09:04 »
Er nordlending så jeg forstår alt. Men det er ganske irriterende med så mange smilyer.

Oversettelse:
Innlegg 1: (Mandy)
Hei! Nå skal jeg kanskje få meg en katt til! Så da lurer jeg på om dere har noen forslag til navn? (engelsk kanskje?) Please svar! Hilsen Mandy.  

Innlegg 2: (Mandy)
Sorry altså! Dette kom på litt feil sted, så jeg ville bare si unskyld. Vel, gjort er gjort og elg er elg!

Innlegg 3: (Wendy)
Ja det er greit det. Slik som meg er du jo gjest, og det er jo slikt som skjer når du ikke er medlem!
Til dere som er medlemmer: Hvorfor kan ikke alle (både medlemmer og gjester) skrive i alle underforumene? Det er urettferdig.
Her er forslag til navn: Pusi, Tigergutt og til slutt Kitty. (det er engelsk)

Innlegg 4: (Mandy)
*kopi av Wendy´s innlegg*

Innlegg 5: (Mandy)
Oi, sitat skulle ikke være der! men, men. Feil er feil, og det er jeg flink til!

Innlegg 6: (Mandy)
Fillern, glemte å skrive hvem jeg er.

Men et tips hvis dere blir medlemmer, skriv på bokmål og ikke bruk så forferdelig mye smilyer!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #9 på: 28 Januar 2006, 23:25:29 »
Takker for oppklaring Katie  :thumbsup:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #10 på: 29 Januar 2006, 00:13:44 »
Må si jeg fikk trøbbel med å konstenterer meg ved å lese innleggene, enn om dere bare dropper dialekta og skriver bokmål eller nynorsk? Da vil det bli mye lettere for alle. Og om dere dropper et par, tre smileyer så vil det nok bli lettere å bli tatt seriøst.  :wink3:

Sissel

• Gjest
Katte Navn
« Svar #11 på: 29 Januar 2006, 00:51:26 »
De skriver jo på norsk da, det burde gå an for alle som bor i Norge å forstå norsk. Kan ta litt mer til å henge med i svingene hvis dialekten er ukjent, men vanskelig er det ikke...

Sissel

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
Katte Navn
« Svar #12 på: 29 Januar 2006, 06:45:29 »
Kitzee skrev:
Sitat
Må si jeg fikk trøbbel med å konstenterer meg ved å lese innleggene, enn om dere bare dropper dialekta og skriver bokmål eller nynorsk? Da vil det bli mye lettere for alle. Og om dere dropper et par, tre smileyer så vil det nok bli lettere å bli tatt seriøst.
Kan bare si meg enig!
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Utlogget fiskerjentas

• Koseklumpen
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • (N) Fiskerjentas
Katte Navn
« Svar #13 på: 29 Januar 2006, 09:14:18 »
Hei Mandy,

Nå skal det ikke så mye til å bli medlem her da....og skal det være likt for alle så bør en jo spandere på seg å bli medlem...det er faktisk helt gratis :åhhhh:

Kanskje du kunne fortelle litt om katten....eller sette inn et bilde av den....fortelle om det er en hunnkatt eller hannkatt. Da ville det vært lettere å finne et navn(syns nå jeg da)

F.eks hadde det vært litt snålt om min 7 kg store hannkatt het Sweety om du skjønner....og om en lita snelle het the Beast

Attack`s

• Gjest
Katte Navn
« Svar #14 på: 29 Januar 2006, 10:48:17 »
Wow,det var flotte eksemplarer av NFO  :shock:  :love:

Utlogget fiskerjentas

• Koseklumpen
    • Vis profil
    • (N) Fiskerjentas
Katte Navn
« Svar #15 på: 29 Januar 2006, 11:14:27 »
Takk for det!Ja, han er jo det :thumbsup:  min "lille" Franz Josef

Det ene bildet er jo fikset litt på da/der den mørke damen strekker ham.........se hendene til damen som holder  :?:
Han er veldig lang og kraftig ....og han er så forskjellig på sommer og vinters tid. Han har virkerlig en sommer og en vinterpels
Han synes paneler er veldig kjedelig , for han som er kastrat må sitte så lenge å vente...og da sovner han.....og så plutselig kommer noen fremmede og vekker ham, og ikke nok med det...så mange som skal klå på han overalt...og ikke minst dra i ham

Men det er lenge siden han var med nå så kanskje han er som moren sin. Hun begynnte plutselig å elske paneler og nå bare maler hun jo mer de klår. Jeg tenkte å ta han med snart.....profilen er heller ikke noe å utsette på(han er bar 11mnd på dette bildet. Nå er han over 4 år

Utlogget helle

• Koseklumpen
  • Takket: 5
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #16 på: 29 Januar 2006, 13:50:13 »
wow han er stor!  :love:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #17 på: 29 Januar 2006, 14:43:05 »
Ja! Skikkelig diger kosekatt det derre  :thumbsup:

Utlogget fiskerjentas

• Koseklumpen
    • Vis profil
    • (N) Fiskerjentas
Katte Navn
« Svar #18 på: 29 Januar 2006, 14:57:47 »
Noen ganger tar han labbene rundt hodet mitt og holder fast mens han vasker håret mitt.....eller som han tror pelsen min. Da er det et skikkelrig tak ja

Og når han tråkker som en bebis, da merker mann godt hvor store potene er

Ellen

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Katte Navn
« Svar #19 på: 29 Januar 2006, 15:08:02 »
Hvor mye veier denne katten?