Skrevet av Emne: Hva slags rase katt er dette?  (Lest 1125 ganger)

Utlogget Myles

• Kattunge
  • **
  • Takket: 1
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hva slags rase katt er dette?
« på: 27 Januar 2006, 15:16:29 »
:hilse:

Jeg onsker meg å overta denne katt.Han er voksen katt vaksinert og katstrert.Hele familien skal flytte til utland så de må gis bort to han kattene dem.Hva syns dere?

.

Han er så søtt men det er sky og nærmere på bare en person.Hva syns dere skal ikke jeg ha noen for problem sammen med andre katt min før?

Kismet

• Gjest
« Svar #1 på: 27 Januar 2006, 15:31:48 »
Nå har ikke jeg så voldsomt greie på det, men hadde han vært rød hadde han ligna mistenkelig på min norsk skogkatt..

Hvis han er veldig redd og sky og enmannskatt er det vel ikke så heldig og komme til et sted hvor det er en katt fra før..
Men, på den annen side er han kanskje vant til selskap av annen katt, siden du skriver de skal gi bort to stk....

Utlogget Myles

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27 Januar 2006, 15:41:29 »
Jeg tenkte ta med dem to katter men det dlir for mange,jeg har tre før. :engel: Ja det er gis bort og jeg fant på finn.no.De er begge så søtt men jeg kan ikke overta to,selvom jeg liker dem to. :love:

Hvis sånn type katt sky og enmann katt er ikke det vanskelig å overta?

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27 Januar 2006, 15:53:22 »
Ligner litt på tyrkisk van

Jeg overtok en katt som var veldig sky i august 05, nå først kan jeg si at hun er trygg på oss og omgivelsene sine inne.

Så om han er sky nå,så kan han fint bli en sosial katt,en man må ha mye tålmodighet.

Utlogget Katie

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27 Januar 2006, 15:56:25 »
Sitat fra: Zita
Ligner litt på tyrkisk van

Skulle si det samme. Katten har tydelige van tegninger. Katten er tilfeldigvis ikke vår allsidige og kjære huskatt da?

Utlogget Myles

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27 Januar 2006, 16:04:02 »

Biter du deg eller klorte på første uken hos deg? :shock:  Han er ute katt,er mulig å flytte han som inne katt?  :?:

Utlogget Myles

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27 Januar 2006, 16:11:45 »

Egentlig katie jeg vet ikke....Jeg bare lagre bilde fra annonser.Den annonse er litt lengere nå på annose.Jeg sende e-mail til henne på første uken i finn.no men det er fortsatt på annonse så jeg sendte henne igjen e-mail.Hvis jeg skal ikke eller noen skal ikke overta de skal avlive dem slutten av måned.Det er ganske tragisk å gjøre det til en helt frisk katt.

Utlogget helle

• Koseklumpen
  • Takket: 5
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27 Januar 2006, 16:54:46 »
en crem farget type i så fall. Jeg er ikke så dreven på raser kan du si  :idea:

Attack`s

• Gjest
« Svar #8 på: 27 Januar 2006, 17:28:39 »
Om dem er vokst opp sammen så er det jo trist å skille dem.
Dessuten så er det ikke bare og bare alltid å la en katt som har smakt på utelivet få til å godta å bli innekatt heller.
Noen går det fint med,andre ikke.

Men vakker var den så absolutt :love:

Utlogget Myles

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
SV: Hva slags rase katt er dette?
« Svar #9 på: 11 Februar 2006, 08:36:48 »
 :x-fingre[1]:

Men er mulig å ta ut han hverdag ca 1-2 timer med seler og resten av dagen er inne hjem,syns dere jeg skal ikke noe problem om dette. Han er 4 år  :zagreeno:
men jeg vet ikke ennå hvis jeg skal overta det.Han er voksen katt,kastrert og komplett vaksinert.Syns jeg også han er skogkatt men mannen tenker han er en vanlig huskatt,noen vennina tenker han er blanding rase katt,blanding av huskatt og skogkatt.

Dette er nye bilder med den to katter:

« Siste redigering: 11 Februar 2006, 08:50:17 av Myles »