Min kjære monsegutt er syk! De to siste dagene har han hatt nesten bare vann i avføringen, og det kommer blod i avføringen! Har ringt veterinær, han trodde først og fremst det kunne være bare ett rift i endetarmen, men siden det har fortsatt har jeg ringt igjen. Jeg hadde han inne i kattepensjonat i julen, og der fikk han annet fôr enn vanlig. Nå når han kom tilbake fikk han det samme foret som før jul. Jeg tok ormekur 21 desember, så dette er det ikke. Han fikk første del av vaksine i begynnelsen av desember, og jeg skal om en uke dra å få han fullvaksinert. Hva kan det være? Parasitter fra de andre kattene på pensjonatet, forskifte, eller hva? Er livredd for at han skal dø :|
Han viser ingen tegn til smerter ellers. Jeg har ei anna pusi som er like gammel som også var på kattepensjonatet, men hun har ingen tegn til diare eller noe.
Fikk beskjed fra veterinæren om å gi han kulturmelk eller naturellmelk, og hvis det ikke var bedre til i morgen tidlig, så skulle jeg komme inn til en skjekk.
hjelp meg, hva kan jeg gjøre!?