Skrevet av Emne: Vaske,vaske,vaske.....  (Lest 818 ganger)

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Vaske,vaske,vaske.....
« på: 11 Januar 2006, 09:35:24 »
Minus er min lille kastrerte hannkatt på snart 9 måneder, og han har en "greie"....
Det var egentlig bare søtt,men nå begynner det å bli en smule plagsomt innimellom..
Han VASKER!!!!!!!!!!!!!!! Hele tiden! SKAL opp i ansiktet, og rundt omkring på kroppen din, med den lille sandpapirtunga si :lol:
Han er nesten desperat innimellom... Det nytter ikke å ta på Minus,uten å bli vasket, og han vekker deg til alle døgnets tider, men tunga si...  :blått:
Han er jo bare kjempesøt,men jeg lurer på hvorfor i alle dager han MÅ gjøre det heeeele tiden??!!  :?:
Storepusen vår gjør ikke det....

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Vaske,vaske,vaske.....
« Svar #1 på: 11 Januar 2006, 14:03:17 »
:lol: Kanskje han syns du er skitten????  :lol:  Neida, han har vel kanskje et enormt behov for å vise omsorg, at han er glad i tjeneren sin! :wink2:

Utlogget Alice

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
    • Min lille krok...
Vaske,vaske,vaske.....
« Svar #2 på: 12 Januar 2006, 02:48:55 »
Hunnkatten min er også slik. Konstant vasking, enten seg selv eller oss tobente. Som du sier er det veldig koselig, men kan også bli litt plagsomt. Hun har også en fryktelig ru tunge i forhold til hannkatten. Når hun vasker deg føles det ut som hun lager skrubbsår og av og til kn det være direkte vondt. Men det er jo godt ment fra hennes side da  :neie:

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Vaske,vaske,vaske.....
« Svar #3 på: 12 Januar 2006, 11:21:19 »
Jeg tror også at Minus mener det godt, men det får da være måte på :?:
Han er en overkjælen pus også da :lol:
Nei, får håpe at det bare er for å være grei :roll:

Utlogget cicca

• Fin pus
  • Takket: 16
  • -ceclie
    • Vis profil
Vaske,vaske,vaske.....
« Svar #4 på: 12 Januar 2006, 11:48:07 »
Tex er en skikkelig vaskepus han!

Særlig etter vi har lagt oss! Han elsker jo å sove i senga sammen med oss, og det er greit det, men MÅ han drive å vaske oss mellom tærne konstant??!! Det er til å bli sprø av noen ganger! Jeg er jo så kilen og da! hehe..

Og ikke nok med at han skal vaske og slikke  tæra, men han skal gjerne tråkke oppå og over meg  opp til annsiktet og vaske der OG! Og mens han vasker maler han så til de grader høyt og da!
så våkner av at jeg trur jeg blir overkjørt av en dundrende vaskemaskin!!

Men han er jo så nyydelig og go, så går lissom ikke ann å bli irritert heller da, selv om han driver å tråkker meg rundt i annsiktet og gnir nese og hode rundt i tryne mitt mens han maler  og durer og vasker! Skjønn er han jo! :)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Vaske,vaske,vaske.....
« Svar #5 på: 12 Januar 2006, 13:07:12 »
vasker deg på tærne!  :lol: