Skrevet av Emne: Stinkbomba Ozzy!  (Lest 385 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Stinkbomba Ozzy!
« på: 03 Januar 2006, 02:16:27 »
Han lukter skikkelig ekkelt... han lukter... ræv!  :flau:  :fnis: Noe som har vært nå siste to dagene. På en måte som spytt og rompe lukt... skikkelig ekkelt... slevet hans lukter også skikkelig ekkelt... Så når jeg klapper han så stinker det av hendene mine! Han har også begynt å sleve skikkelig i det siste. I går hang det to store dråper på haka hass.. har det aldri gjort før! Så i morgen skal han bades. Men det hjelper vel fint lite om han stinker slik fra kjeften? Skjønner fint lite. Skikkelig rompelukt av han også... :flau:  skal vel ikke være slik at man ikke orker å klappe katten sin? Tror dere han lider av noe? Eller har han bare blitt lat og gidder ikke å vaske seg???

(N) Blairwitch

• Gjest
Stinkbomba Ozzy!
« Svar #1 på: 03 Januar 2006, 03:49:58 »
Du bør sjekke tannkjøttet hans, kan være han har en betennelse som gjør at det lukter.

Utlogget Karoline&Dennis

• Super avhengig pus
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
Stinkbomba Ozzy!
« Svar #2 på: 03 Januar 2006, 15:12:27 »
Dennis har oxo forferdelig dårlig ånde men ikke rompelukt, mer sterkt brekende lukt.
oXO har den sånn veldgi ekle tenner med sånn grønt greie på i de tennene inne i selve munnen, det har jeg sett når den gjesper.

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Stinkbomba Ozzy!
« Svar #3 på: 03 Januar 2006, 15:15:13 »
Dennis har mest sannsynlig tannstein. Eller tannrøte, du bør sikkert ta deg en tur på dyrlegen og få det skrapt bort. Jeg skal ringe dyrlegen selv.. :thumbsup: