Takk takk

:flau: :lol:
Om dyrebutikkene tar inn Exclusive sanden,så kan dem også ekstra bestille maten til deg.
Jeg handler mesteparten av mat og sånn på denne ene butikken i Kr.Sand,og da jeg fortalte Bjørn som innehaver heter at jeg hadde kjøpt en sekk med sånt Exclusive for på den andre dyrebutikken fikk jeg en lattermild skjennepreken av han. :lol:
"Vi selger ikke så mye av maten,derfor tar vi bare inn sanden....men bare ring du,så skal vi bestille så mye for du bare vil ha" :thumbsup:
(sikkert også for å beholde meg den gode kunden som alltid bruker for mye penger på dyrebutikker :engel: )
Men når det er sagt,ikke alle kattene liker den type for heller.
Men en NFO oppdretter måtte slutte å gi kattene (innekatter) den typen for,for dem la på seg mer enn godt var.
Ene kattungen her som kommer fra England er KRESEN :roll: ,han spiser kun Hills han,som jeg ikke bruker.
Men nå har jeg blitt tipset om et for fra Hills med store biter i som katten da må tygge,så jeg må få ringt å bestilt en sekk med dette,når kittens er tom.
Secret gafler i seg kittens,og om jeg ikke gir en han sprøyte med vann underveis i måltidet,så kaster han det opp igjen :mad: