Skrevet av Emne: nusse pus  (Lest 1170 ganger)

Busann

• Gjest
nusse pus
« på: 20 Desember 2005, 19:47:51 »
Katten min er veldig glad i og bli nusset på toppen av hode,  stikker hode opp mot nusse..

noen andre som har nussepusser

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
nusse pus
« Svar #1 på: 20 Desember 2005, 23:53:01 »
Shakira kommer med nesen sin og gnir den inntil nesen min eller en annen plass på ansiktet mitt! Hun elsker å nusse! :love: Faramir skal også nusse og susse, slikker meg gjerne på nesen og munnen han, helst med en gang jeg har våknet.. (mener vel at jeg skal ha meg på badet og pusse bort stål-ånden :yuck: ) hehe :crazy:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
nusse pus
« Svar #2 på: 21 Desember 2005, 11:35:39 »
Kattene her også elsker å bli nusset i panna... eller... kanskje det er meg som elsker å nusse kattene i panna?:åhhhh::lol:

Kismet

• Gjest
nusse pus
« Svar #3 på: 21 Desember 2005, 12:00:34 »
Kattungen min liker å bli nusset på toppen av hodet og på kinnet.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
nusse pus
« Svar #4 på: 21 Desember 2005, 15:23:40 »
Hmm.. misforstod litt jeg, trodde du mente om kattene likte å nusse! Men de liker veldig godt å få nuss også! :thumbsup: både på hodet og kinn og nase! *nuss-nuss*

Utlogget BRIc33

• Spretten katt
  • Takket: 1
  • (N) Andurils Britisk Korthår
    • Vis profil
    • (N) Andurils Britisk Korthår
nusse pus
« Svar #5 på: 23 Desember 2005, 00:10:35 »
Jentepusen min eelsker å få nuss på hodet, og svarer da med hodekos og slikk! Og så er det beste hun vet å vaske håret til slavene sine, ja, da får hun virkelig fram morsfølelsen gitt :thumbsup:
Hannkatten er litt mer matcho, han foretrekker klapp fremfor kyss og klem  :roll:

Krissa

• Gjest
nusse pus
« Svar #6 på: 29 Desember 2005, 17:59:45 »
Jentepusen min, Nemi, elsker å nusse/sutte på øreflippen til menneskene sine  :love:  En kan tydelig se når hun har bestemt seg for å kose seg skikkelig. Da kommer hun smygende og lurer seg bort til (alltid det venstre!?) øret, og der henger hun så lenge vi holder ut. Blir mye maling og prusting inni øret i tillegg til sutte- lydene... Killer noe innmari,men det er fryktelig koselig da. Trykker potene inn mot kinnet vårt og drømmer seg vel tilbake til da hun var liten pus og lå inntil mamman...  :katt2

Lurer litt på hvorfor hun gjør dette.- Kan vel kanskje bety at hun ble tatt fra mammaen for tidlig... Vi vet ikke helt, hun ble funnet av dyrebeskyttelsen... Uansett er det utrolig søtt  :katt3:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
nusse pus
« Svar #7 på: 29 Desember 2005, 19:28:30 »
Sitat fra: Krissa
Jentepusen min, Nemi, elsker å nusse/sutte på øreflippen til menneskene sine  :love:  En kan tydelig se når hun har bestemt seg for å kose seg skikkelig. Da kommer hun smygende og lurer seg bort til (alltid det venstre!?) øret, og der henger hun så lenge vi holder ut. Blir mye maling og prusting inni øret i tillegg til sutte- lydene... Killer noe innmari,men det er fryktelig koselig da. Trykker potene inn mot kinnet vårt og drømmer seg vel tilbake til da hun var liten pus og lå inntil mamman...  :katt2

Lurer litt på hvorfor hun gjør dette.- Kan vel kanskje bety at hun ble tatt fra mammaen for tidlig... Vi vet ikke helt, hun ble funnet av dyrebeskyttelsen... Uansett er det utrolig søtt  :katt3:

Nååååh! så søtt!  :kyss2:  søøøta! :LOVE: :fnis:

Josefine

• Gjest
SV: nusse pus
« Svar #8 på: 02 Februar 2006, 09:37:12 »
Kråke-pusen vår kommer og gnir nesa si mot nesa mi og "dytter" borti ansiktet mitt når jeg sier "Skal jeg få kos, da, pus?"
Trur det er fordi jeg har sagt "og så god kos" og gjentatt ordet kos helt siden hu gjorde sånn den aller første dagen sin her hos oss.  Nå er hun sammen med meg på kontoret, ligger og maler litt, og så sitter hun oppå skrivebordet, og setter forbeina oppå skuldra mi ogkoser huet mitt... 
hu er sånn en god liten pusunge, atte!  :love:

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • Takket: 5
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03 Februar 2006, 11:19:12 »
Vims liker å gni nesa mot nesa eller haka mi for så å gni over det ene øyet, deretter samme prosedyre på andre siden av fjeset hans. Eller at jeg gnir ham selv med hånda/fingrene mine der jeg vet han liker det. Men det tror jeg gjelder for en del katter da jeg har sett samme oppførsel på tidligere kose-katter!  :katt3:
Nå skjønner jeg ordtaket "Curiosity Killed The Cat"

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04 Februar 2006, 02:28:16 »
Katten min er veldig glad i og bli nusset på toppen av hode,  stikker hode opp mot nusse..

noen andre som har nussepusser

Merkelig det der,men mine puser òg liker det :)
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.