Skrevet av Emne: katteveterinær  (Lest 1233 ganger)

karinlag

• Gjest
katteveterinær
« på: 20 Desember 2005, 13:47:20 »
Jeg har en katt som har kronisk nyresvikt. Vi har hittil gått til dyrlegene på Norges Veterinærhøyskole for behandling, men ser nå etter en "katte"veterinær. De er veldig hyggelige på NVH, men det virker litt som at de er uvant med at folk faktisk tar seg så mye bry med katten sin som vi gjør...:)

Derfor, er det noen som vet om noen veterinærer som spesialiserer seg på katt i Oslo-regionen?

Karin

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
katteveterinær
« Svar #1 på: 20 Desember 2005, 14:30:01 »
Mange som anbefaler veterinærene på grorud, eller så har du jo volvat, har hørt de er flinke der og.

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
katteveterinær
« Svar #2 på: 20 Desember 2005, 20:50:01 »
Jeg anbefaler grorud på det sterkeste. Har ikke blitt behandlet så fint noen gang. Og det er med alle pusene mine. Jeg har kommet inn uten å sakt i fra med veldig syk pus og det har ikke vært noen problemer. Og de er ikke de dyreste heller.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
katteveterinær
« Svar #3 på: 21 Desember 2005, 00:00:00 »
Sitat fra: Kattemor-
Jeg anbefaler grorud på det sterkeste. Har ikke blitt behandlet så fint noen gang. Og det er med alle pusene mine. Jeg har kommet inn uten å sakt i fra med veldig syk pus og det har ikke vært noen problemer. Og de er ikke de dyreste heller.

Høres ut som en veldig bra klinikk!  :thumbsup:

Sissel dyretolk

• Gjest
SV: katteveterinær
« Svar #4 på: 07 Juni 2006, 20:36:18 »
Nyresvikt er vanskelig å behandle, men jeg kjenner til to dyrleger som har svært gode resultater å vise til når det gjelder nyresvikt. De har reddet mange "dødsdømte" dyr. De heter Annica og Are Thoresen, hjemmeside:  http://home.online.no/~arethore

De holder til i Vestfold, men min erfaring er at de er vel verdt en kjøretur på ca 1 1/2 time fra Oslo.

Mvh Sissel

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #5 på: 07 Juni 2006, 21:04:26 »
Katteklinikken 10 liv anbefaler jeg da.
Groruddyreklinikk er to minutters kjøring fra meg og de kommer ingen av oss som bo her oppe til å bruke mer.
Men jeg kjører helst ut til Møller på Asker dyreklinkk. :icon_smile:

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07 Juni 2006, 23:31:40 »
Groruddyreklinikk er to minutters kjøring fra meg og de kommer ingen av oss som bo her oppe til å bruke mer.Men jeg kjører helst ut til Møller på Asker dyreklinkk. :icon_smile:
Er det lov å spørre hvorfor??

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #7 på: 07 Juni 2006, 23:37:38 »
Groruddyreklinikk er to minutters kjøring fra meg og de kommer ingen av oss som bo her oppe til å bruke mer.Men jeg kjører helst ut til Møller på Asker dyreklinkk. :icon_smile:
Er det lov å spørre hvorfor??
På grunn av dårlig behandlig og feil diagnoser opptil flere ganger.